پیشرفت ۸۳ درصدی طرح تولید کاغذ سنگی /بهره‌برداری از کیلومتر ۶ تا ۸ محور سرابله -آسمان‌آباد

سفر استاندار ایلام به چرداول ...
استاندار ایلام گفت: طرح تولید کاغذ سنگی با ظرفیت سالیانه ۵ هزار تن با ۸۳ درصد پیشرفت فیزیکی در آستانه بهره برداری قرار دارد.

دکتر «حسن بهرام نیا» در بازدید از پروژه طرح تولید کاغذ سنگی اظهار کرد:  این طرح نخستین پروژه هلدینگ های سرمایه گذاری در استان ایلام است که دهه فجر امسال مورد بهره برداری قرار می گیرد.

بهرام نیا افزود: طرح تولید کاغذ سنگی با ظرفیت سالیانه ۵ هزار تن و ۸۳ درصد پیشرفت فیزیکی در آستانه بهره برداری است و اعتبار کل طرح تولید کاغذ سنگی ۴۵۰ میلیارد تومان است که از این میزان ۹۰ میلیارد تومان در قالب تسهیلات تبصره ۱۸ پرداخت شده است.

وی مصادق بارز حمایت از سرمایه گذاری و تولید در استان را طرح بزرگ تولید کاغذ سنگی در چرداول عنوان کرد و بیان داشت: این طرح با اشتغالزایی ۶۰۰ نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم نقشی مهمی در اقتصاد استان دارد.

نماینده عالی دولت در استان ایلام اضافه کرد: این طرح جهت جلوگیری از قطع درختان بسیار کارساز و مؤثر است.

 وی در ادامه ضمن گرامیداشت هفته بسیج، خاطرنشان کرد: توجه به صنعت و تولید حرکت در مسیر گفتمان بسیج است.

بهره برداری از پروژه بهسازی کیلومتر ۶ تا ۸ محور سرابله-آسمان آباد

 استاندار ایلام در آیین بهره برداری از پروژه بهسازی کیلومتر ۶ تا ۸ محور سرابله-آسمان آباد با بیان اینکه اصلاح نقاط حادثه خیز و ایمنی راه ها در دولت سیزدهم مورد توجه قرار گرفته است، گفت: از مجموع ۱۶ پیچ خطرناک در استان ۶ پیچ حذف شده است.

 بهرام نیا تصریح کرد: امروز ۲ کیلومتر از جاده این محور بهسازی و یک پیچ خطرساز که همواره باعث وقوع تصادفات شده بود به بهره برداری رسید.

گفتنی است قرارداد این پروژه ۱۱ میلیارد تومان بود که از اعتبارات سفر رئیس جمهور ۲۰ میلیارد تومان برای آن هزینه شد.

از تونل آزادی تا شباب به طول ۲۵ کیلومتر چهارخطه شده است
بهرام نیا همچنین در بازدید از پروژه چهار خطه ایلام- حمیل اظهار کرد: از تونل آزادی تا شباب ۵۰ کیلومتر است که ۲۵ کیلومتر آن چهار خطه شده است و ۲۵ کیلومتر باقیمانده در دست اجرا است و همچنین ۹ کیلومتر از ۲۵ کیلومتر باقیمانده این پروژه، آماده آسفالت شده است که اعتبار این پروژه در دو قرارداد ۴۰۰ میلیارد تومان است.

آخرین وضعیت پروژه تقاطع غیر همسطح سرابله - ایلام

وی همچنین در بازدید از پروژه تقاطع غیرهمسطح سرابله - ایلام اظهار کرد: پروژه تقاطع غیرهمسطح سرابله با ۲۵ درصد پیشرفت فیزبکی در حال اجراست و این پروژه به عنوان یکی مطالبات مردم چرداول با اعتبار ۳۰ میلیارد تومان سال آینده به بهره برداری می رسد.

وی ادامه داد: مدیران باید یا وعده افتتاح پروژه ندهند یا اگر چنانچه وعده می دهند یک پروژه افتتاح می شود طبق زمانبندی باید به سرانجام برسد.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا