توقف شمس آذر برابر گل گهر

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، عصر امروز در چارچوب هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر شمس آذر قزوین میزبان گل گهر سیرجان بود که در نهایت جدال این دو تیم میانه جدولی به تساوی یک بر یک ختم شد.

در این بازی شمس آذر قزوین با ترکیب علیرضا جعفرپور دروازه بان ، علی آزادمنش، حسین گودرزی، مهدی محمدی، هومن ربیع زاده، امیرمحمد نسایی، صادق آلبوصبیح، پوریا سرآبادانی، مصطفی احمدی، رحمان جعفری و علی اصغر اعرابی زیر نظر سعید دقیقی بازی خود را آغاز کرد.

همچنین در تیم میهمان هم اوزنیدیس سرمربی یونانی و صاحب نام گل گهر در درون دروازه خود از محمدرضا اخباری استفاده کرد و مهدی تیک دری، ابوالفضل رزاق پور، علیرضا آرتا، مسیح زاهدی، احمدرضا زنده روح، روبرتو تورس، علی اصغر عاشوری، علی علیزاده، علیرضا کوشکی و سعید سحرخیزان دیگر بازیکنان نماینده استان کرمان در لیگ برتر بودند.

این بازی دو نیمه متفاوت داشت که در نیمه نخست شمس آذر قزوین تیم برتر میدان بود و در دقیقه ۱۴ بازی هم مزد برتری خود را گرفت و با هنر مهاجم خود رحمان جعفری و روی پاس گل علی آزادمنش مدافع راست خود به گل نخست و آخر خود در این بازی خانگی رسید.

با این حال در نیمه دوم ورق بازی به نفع گل گهر برگشت و این تیم توانست با استفاده از یک ضدحمله و در دقیقه ۵۳ بازی روی پاس گل روبرتو تورس و ضربه هافبک چپ خود علیرضا زنده روح بازی را به تساوی بکشاند.

در این بازی در دقایق ۶۳، ۷۷ و ۸۳ سه بازیکن شمس آذر به نام های عیسی مرادی، فراز امام علی و سجاد جعفری به ترتیب جایگزین پوریا سرآبادانی، رحمان جعفری و صادق آلبوصبیح شدند و در تیم مقابل هم بهنام برزای، اریک بایناما و حمید بوحمدان در دقیقه های ۷۷ و ۹۰ جایگزین سعید سحرخیزان، علی اصغر عاشوری و روبرتو تورس شدند.

به گزارش ایمنا، شمس آذر قزوین با کسب این تساوی هم امتیاز و هم رده خود در جدول را به عدد ۱۰ رساند و گل گهر سیرجان هم ۱۴ امتیازی شده و با ۲ بازی کمتر در رتبه هفتم جدول پایین تر از پرسپولیس باقی ماند.

منبع: ایمنا