بازدید فرمانده قرارگاه مشترک پدافندهوایی خاتم الانبیا(ص) از منطقه پدافند هوایی شمالغرب

امیر سرتیپ قادر رحیم زاده، فرمانده قرارگاه مشترک پدافندهوایی خاتم الانبیا ص با حضور در منطقه پدافند هوایی شمال غرب از بخش های مختلف سایت راداری این منطقه پدافندی بازدید و توان رزمی و آمادگی دفاعی آن ها را مورد ارزیابی قرار داد.

امیر سرتیپ رحیم زاده در این بازدید، با بیان این که پدافندهوایی، گام های موثری در جهت خنثی سازی تهدیدات دشمن برداشته است، گفت: ما در راستای تامین امنیت آسمان کشور و آسمان منطقه، این آمادگی را داریم که با همه همسایگان خود همکاری کنیم تا بتوانیم امنیت آسمان منطقه را در اختیار داشته باشیم.

وی اظهار کرد: سامانه های راداری و موشکی ما منطبق با تکنولوژی های روز دنیا طراحی شده و در مدار عملیاتی قرار گرفته اند که تحت شبکه یکپارچه پدافندهوایی کشور در حال انجام ماموریت و دفاع از آسمان کشور هستند. 

فرمانده قرارگاه مشترک پدافندهوایی خاتم الانبیا ص با اشاره به این که قدرت دفاعی جمهوری اسلامی ایران در سطح منطقه و عرصه بین الملل بر همه مشهود و عیان شده است، افزود: در سایه هماهنگی و هم افزایی نیروهای ارتش و سپاه به مرحله ای از پیشرفت و اقتدار رسیده ایم که لرزه بر اندام استکبار جهانی افتاده است.

وی خاطرنشان کرد: رژیم غاصب صهیونیستی با کشتار مردم بی گناه فلسطین به خصوص زنان و کودکان نمی تواند از عظمت عملیات طوفان الاقصی کم کند و این اقدام به حول قوه الهی در آینده ای نه چندان دور طومار این رژیم غاصب را درهم خواهد پیچید.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا