آمادگی ۳۲ گروه راهداری ایلام برای اجرای طرح زمستانی

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای ایلام از آمادگی ۳۲ گروه راهداری با انواع ماشین آلات برای اجرای طرح زمستانی خبر داد.

«سید زاهدین چشمه خاور» در گفت وگو با ایسنا، از آغاز رزمایش طرح زمستانی راهداری ایلام باهدف تسهیل عبور و مرور و ایمنی ترافیک در جاده های ایلام خبر داد و اظهار کرد: این استان به دلیل وجود بزرگ ترین پایانه ی مسافری کشور در مرز مهران، یک استان ویژه در سطح کشور است و محورهای مواصلاتی استان به دلیل وجود این ظرفیت ها تحت تأثیر بارهای سنگین و نیمه سنگین قرار دارند.

وی از افزایش ۲۲ درصدی تردد در محورهای مواصلاتی و کاهش ۱۰ درصدی تصادف نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: این مهم نشان از تلاش راهداری و پلیس راه و سایر نیروهای خدمات رسان در محورهای ارتباطی سطح استان است.

چشمه خاور با بیان اینکه راهداری آمادگی کامل برای زمستان امسال دارد، گفت: بارش نزولات آسمانی سبب رونق اقتصادی و کشاورزی استان می شود و امیدواریم امسال بارندگی خوبی در سطح استان شاهد باشیم.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای ایلام از آمادگی ۳۲ گروه راهداری با انواع ماشین آلات برای اجرای این طرح خبر داد و گفت: این گروه ها به صورت شبانه روز آماده خدمت رسانی به مردم در سطح جاده ها و محورهای ارتباطی استان هستند.

چشمه خاور به ذخیره سازی ۱۱ هزار تن نمک و ماسه در ۱۶ راهدارخانه ثابت و سیار برای جلوگیری از لغزندگی جاده های استان جهت اجرای این طرح خبر داد و افزود: همچنین ۲۷۲ نیروی راهداری و پشتیبان با ۲۴۲ دستگاه ماشین آلات سنگین، نیمه سنگین و سبک نیز مشارکت دارند.

وی با بیان اینکه راهداری در طول سال در کنار مردم در سطح جاده ها قرار دارد، گفت: در این سه ماهه زمستانی جهت خدمات رسانی بهتر به صورت ویژه تلاش می کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا