دستگیری دو سارق و دو مالخر اماکن خصوصی در تبریز

فرمانده انتظامی شهرستان تبریز از دستگیری دو سارق اماکن خصوصی و دو نفر مالخر توسط ماموران انتظامی پاسگاه اسپیران خبر داد.

سرهنگ یدالله جهان آرا با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی در سطح شهرستان تبریز دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

 وی افزود: ماموران پاسگاه اسپیران با انجام بررسی های تخصصی موفق شدند سارق را که سابقه دار بود شناسایی و پس از هماهنگی قضایی او را دستگیر کنند.

وی بیان کرد: سارق در بازجویی پلیس به ارتکاب شش فقره سرقت از اماکن خصوصی اعتراف و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد.

سرهنگ جهان آرا افزود: در یک عملیات جداگانه ماموران پاسگاه اسپیران یک نفر سارق خودرو نیز دستگیر و مقدار قطعات و لوازم داخل خودرو از مخفیگاه وی کشف و به کلانتری انتقال و به مقام قضائی معرفی شد.

کشف انواع البسه خارجی قاچاق در ملکان 

فرمانده انتظامی ملکان از توقیف یک دستگاه سواری پراید و کشف ۴۹۲ ثوب انواع البسه خارجی قاچاق به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد. 

سرهنگ علی ریحانی در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران در حین گشت زنی هدفمند و کنترل خودروهای عبوری در یکی از محورهای مواصلاتی به یک دستگاه سواری پراید مشکوک و آن را متوقف کردند.  

وی افزود: ماموران در بازرسی از خودروی توقیفی، تعداد ۴۹۲ ثوب انواع البسه خارجی قاچاق کشف شد که برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش کالای مکشوفه ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.  

به گزارش ایسنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، وی با بیان اینکه در این راستا یک دستگاه سواری پراید توقیف و یک نفر متهم دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد، تصریح کرد: تشدید مبارزه با قاچاق کالا محوری ترین برنامه فراجا به شمار می آید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا