آغاز توزیع گوشت قرمز و مرغ منجمد با قیمت مصوب در آذربایجان شرقی

رئیس سازمان جهادکشاورزی‌ استان خبر داد ...
رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی گفت: جهت تنظیم بازار و کنترل قیمت مرغ کشتار روز، توزیع مستمر مرغ منجمد در استان از ۲۸ آذرماه آغاز می شود.

اکبر فتحی در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: جهت تنظیم بازار در آستانه شب یلدا و کنترل قیمت مرغ کشتار روز، توزیع گوشت مرغ منجمد در دستور کار قرار گرفته است و از ۲۸ آذر ماه شاهد توزیع مرغ منجمد در سطح استان خواهیم بود.

وی افزود: با برنامه ریزی ها و تمهیدات انجام شده برای تامین تقاضای مصرف کنندگان در بازار مرغ، عرضه مرغ منجمد در سطح شهرستان های استان شروع می شود.

وی ادامه داد: به منظور تعادل بخشی به بازار، روند توزیع روزانه مرغ منجمد در فروشگاه ها و شبکه های عرضه کننده این محصول توزیع خواهد شد.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی گفت: قیمت مرغ منجمد که از طریق فروشگاه های استان در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت، کیلویی ۶۵ هزار و ۷۰۰ تومان خواهد بود.

فتحی تشریح کرد: توزیع گوشت قرمز و مرغ منجمد با قیمت مصوب دولتی و در راستای سیاست های حمایتی و تنظیم بازار و تعادل بخشی به نوسانات بازار در خصوص این دو ماده پروتئینی و مورد نیاز مردم انجام می شود.

وی با بیان اینکه هم اکنون گوشت قرمز منجمد گوساله وارداتی با قیمت مصوب دولتی در بازار وجود دارد، افزود: در راستای حمایت از مصرف کنندگان و ایجاد تعادل در بازار، عرضه ۱۰۰ تن گوشت قرمز منجمد با قیمت مصوب در فروشگاه های زنجیره ای و تعدادی از مغازه های خرده فروشی به عنوان کاسبان امین در سطح تبریز و سایر شهرستان های آذربایجان شرقی در حال انجام است که از این میزان ۵۰ تن در تبریز و ۵۰ تن در سایر شهرستان ها توزیع شده است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان، وی تاکیدکرد: قیمت عمده فروشی گوشت گوساله منجمد درب سردخانه هر کیلوگرم ۳۰۵ هزار تومان و قیمت برای مصرف کننده نهایی هر کیلوگرم ۳۲۰ هزار تومان است. 

انتهای پیام 

منبع: ایسنا