شرایط ۱۰ بیمار حادثه‌ آتش‌سوزی در بیمارستان گاندی

فاطمی عنوان کرد؛ ...
معاون درمان بیمارستان شهدای تجریش، در خصوص وضعیت تعدادی از بیماران بیمارستان گاندی که به این مرکز درمانی منتقل شده اند، توضیحاتی داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا فاطمی، درباره وضعیت بیماران انتقال یافته از بیمارستان گاندی به بیمارستان شهدای تجریش، اظهار کرد: با توجه به دستور وزارت بهداشت، ۱۰ بیمار از بیمارستان گاندی به بیمارستان شهدای تجریش انتقال یافتند که این انتقال شب گذشته در اسرع وقت انجام شد.

وی ادامه داد: بلافاصله پس از مراجعه این بیماران به بخش اورژانس، توسط اعضای هیئت علمی بیمارستان این بیماران تحت ویزیت قرار گرفتند تا محل بستری در بخش های مربوطه مشخص شود و در نهایت از این ۱۰ نفر ۶ بیمار در بیمارستان شهدا استقرار یافتند و چهار نفر از آنان بنا بر درخواست خود و خانواده هایشان به بیمارستان های دیگری که پزشک معالجشان در آنجا حضور داشت انتقال یافتند و این انتقال با نهایت رعایت اصول ایمنی و با آمبولانس مجهز انجام شد.

فاطمی با بیان اینکه این ۶ بیمار از دیشب توسط پزشکان معالج تحت نظر هستند، اظهار کرد: خوشبختانه وضعیت تمامی این بیماران رو به بهبود است و هیچیک از بیماران انتقال یافته به بیمارستان شهدای تجریش از آتش سوزی بیمارستان گاندی آسیبی ندیده اند و به دلیل بیماری اولیه تحت درمان قرار دارند.

وی اظهار امیدواری کرد که در اسرع وقت این بیماران ترخیص شوند.

پنج شنبه شب، پنجم بهمن ۱۴۰۳ بیمارستان گاندی دچار حادثه آتش سوزی شد و بیماران این بیمارستان به سایر بیمارستان های تهران انتقال یافتند.

منبع: اخبار پزشکی مهرنیوز