اجرای برنامه‌های دهه فجر با رویکرد امیدآفرینی و جوانگرایی

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی تاکید کرد: ...
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی از اجرای برنامه های دهه فجر با رویکرد امیدآفرینی و جوانگرایی خبر داد.

حجت الاسلام میکائیل اسکندری با حضور در دفتر ایسنا، با بیان این که برنامه های دهه فجر امسال با محوریت جوانان و بانوان در عرصه های مختلف برگزار می شود، اظهار کرد: در جمع بندی های جلسات ۲۴ کمیته و ۲۱ ستاد شهرستانی دهه فجر، حدود ۱۵۰۰ عنوان برنامه در استان پیش بینی شده است که نمود آن در روز ۱۲ بهمن و سالروز ورود امام راحل و تجدید میثاق با ایشان، آرمان های شهدا و بیعت با مقام معظم رهبری خواهد بود.

وی با اشاره به برنامه های نواختن زنگ مدارس و یادواره شهدای نیمکت های سوخته، افزود: با توجه به مصادف شدن ایام الله دهه فجر با اعیاد رجب و شعبانیه، آیت الله خاتمی در شب مبعث به عنوان مبلغ ویژه از سوی سازمان اوقاف به تبریز خواهند آمد.

وی با اشاره به نورافشانی آسمان تبریز در شب مبعث و ۲۲ بهمن، ادامه داد: در نهایت نیز مردم استان، اقتدار و غیرت خود را در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در معرض نمایش قرار می دهند و دستگاه های مختلف، عملکرد خود را در قالب غرفه ها در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن عرضه خواهند کرد.

اسکندری با بیان این که مردم محور بودن برنامه های دهه فجر امسال نسبت به سال های قبل متمایزتر است، گفت: از تمامی ظرفیت های مردمی در راستای برگزاری هرچه بهتر برنامه های دهه فجر و انتخابات پیش رو استفاده خواهد شد.

وی با بیان این که مردم، صاحبان انقلاب هستند، تاکید کرد: ملت عزیز ایران اسلامی همواره در صحنه های مختلف تاریخ، علی رغم برخی ناملایمات و فشارهای اقتصادی، حضور اثرگذار داشته و امسال نیز شاهد حضور پرشور آن ها در پای صندوق های رای و مشارکت حداکثری خواهیم بود.

وی ادامه داد: بیش از نیمی از جامعه را بانوان تشکیل می دهند و با توجه به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در جمع بانوان، می توان از نقش زنان تاثیرگذار در جامعه برای بحث حضور و مشارکت حداکثری بهره برد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا