خبرورزشی گردی| تمجید دنیزلی از دو بازیگر ایرانی: هدیه تهرانی و رضا عطاران را قبول دارم/ اگر داور بودم به باران کوثری جایزه می دادم

سرمربی اسبق پرسپولیس چهره ای علاقمند به ادبیات و سینما بود به همین خاطر حضور در جشنواره فیلم فجر را از دست نمی داد.

این روزها به مراحل پایانی چهل ودومین دوره جشنواره فیلم فجر رسیده ایم و به زودی اسامی برندگان سیمرغ بلورین در رشته های مختلف این فستیوال مشخص خواهد شد. در همین خصوص جالب است بدانید مصطفی دنیزلی سرمربی اسبق پرسپولیس هم دو بار سابقه حضور در فستیوال فیلم فجر تحت عنوان مهمان ویژه را دارد.

خبرورزشی بیستم بهمن سال ۹۰ گزارشی منتشر کرد که به حضور دنیزلی در جشنواره فیلم فجر به خاطر دعوت رسمی رضا عطاران از او مربوط می شد. سرمربی وقت سرخ پوشان تهرانی که در آن مقطع به واسطه پیروزی در دربی بهمن ۹۰ فوق العاده میان پرسپولیسی ها محبوب بود، به دعوت عطاران فیلم «خوابم میاد» را از نزدیک تماشا کرد و پس از آن در گفت وگویی کوتاه با خبرنگاران حاضر در سالن برج میلاد مدعی شد سبنمای ایران را دنبال می کند و بازی رضا عطاران و هدیه تهرانی را دوست دارد و این دو بازیگر را به لحاظ سطح توانایی قبول دارد.

دنیزلی همچنین اکبر عبدی را هم که در آن فیلم در نقش مادر عطاران ظاهر شده بود، تحسین کرد و مدعی شد از دیدن بازی او به وجد آمده است. سرمربی اسبق پرسپولیس و تیم ملی ترکیه در بهمن سال ۱۳۸۴ هم مهمان جشنواره فیلم فجر شد و پس از دیدن فیلم «خون بازی» از عملکرد باران کوثری در آن فیلم تقدیر کرد و گفت: اگر من جای هیئت داوران بودم، حتما به کوثری جایزه می دادم.

منبع: خبرورزشی