شرکت در انتخابات برابر با امنیت و احساس آرامش است

فرمانده سپاه عاشورا: ...
فرمانده سپاه عاشورا با تاکید بر اینکه اصحاب رسانه در خط مقدم مطالبه گری مردم از مسئولان قرار دارند، گفت: شرکت ما در انتخابات برابر با امنیت، احساس آرامش، احترام و ارزش گذاشتن به مردم و نظام است.

سردار سرتیپ دوم پاسدار اصغر عباسقلی زاده، امروز، ۲۸ بهمن ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اولین نکته ای که در انتخابات قابل توجه بوده و موجب موضع گیری های بین الملی می شود آمار رای دهندگان است و بالا بودن این رقم نشان دهنده ی حمایت مردم و مقبولیت بالای نظام کشور است.

وی افزود: سیاسیون و سرمایه گذاران بین المللی مقبولیت عامه ی مردم از کشور را بررسی می کنند، استقلال، استحکام، اقتدار، اعتبار و احترام نظام پایه ای برای برنامه ریزی های سرمایه گذاران در سراسر دنیا است.

وی بیان کرد: ایجاد شایعه، شائبه و مقابله با رساندن صدای مردم ایران به دنیا از اقدامات رسانه های دشمن انقلاب است. آن ها تمام قدرت خود را برای به چالش کشیدن نظام انجام می دهند که در برابر آن ها وظیفه ی ما نیز دفاع از نظام است. ما باید مسیری را که با انقلاب کردن شروع کرده ایم به پایان برسانیم.

عباسقلی زاده عنوان کرد: سپاه به عنوان یک نهاد انقلابی و مردمی بدون هیچگونه موضع گیری در کنار تمام نهادهای جامعه است و مردمی بودن اصل ترین هدف سپاه است.

وی با بیان اینکه مطالبه گری بهترین بستر برای حل مشکلات کشور است، افزود: بسیج دانشجویی در تمامی سازمان ها برای شنیدن صدای مردم و رساندن صدای آن ها به مسئولین تریبون آزاد برگزار کرده است.

وی با بیان اینکه مسئولین همیشه باید پاسخگو بوده و در برابر مطالبه ی مردم حرفی برای گفتن داشتن باشند، تاکید کرد: مردم پس از رای دادن به فرد مورد نظر باید حقوق خود را از وی مطالبه کنند و نماینده ی انتخاب شده را به حال خود رها نکنند و وعده های داده شده قبل از انقلاب را مطالبه کنند.

وی گفت: علارغم فشاری که ۴۵ سال تحمل کرده ایم هنوز هم انقلاب ما با وجود مشکلاتی که دارد، برنده است. یکی از چالش های بزرگ در کشور ما مسائل اقتصادی است که حل آن زمان بر است.

وی ادامه داد: دولت سیزدهم با وجود اینکه کشور را با قرض های بزرگ تحویل گرفت، دستاوردهای چشمگیری داشته است از جمله ی آن می توان به ریشه کن شدن کرونا اشاره کرد. همچنین دولت نمی تواند تلفات چندین ساله را در مدت زمان کوتاه جبران کند.

وی بیان کرد: بحث فیلترینگ مطالبه ی ما نیز هست. رسانه حق دارد تا به راحتی صدای خود را به مردم برساند و مردم نیز باید در برابر غول رسانه ای دشمنان و تبلیغات شوم آن ها در خصوص انقلاب مانند یک خانواده ی بزرگ برخورد کنند.

وی افزود: عمده ترین بحثی که در حال حاضر نیاز داریم اتحاد ملی است، همه ی ما باید یکصدا پشت نظام باشیم تا هم مشکلات خود را حل کنیم هم توطئه های دشمنان را خنثی سازیم.

وی عنوان کرد: تمامی رسانه های معاند هدف تحریم انقلاب و نشان دادن چهره ای ضعیف و بد از آن را دارند که تنها راه چاره ی این امر حضور حداکثری مردم است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا