سربازان گمنام امام زمان(عج) زمینه‌ساز حکومت عدل جهانی هستند

امام جمعه موقت اصفهان: ...
امام جمعه موقت اصفهان گفت: سربازان گمنام امام زمان عج زمینه ساز حکومت عدل جهانی هستند که با مبارزه با تروریسم و خرابکاری ها، امنیت را برای جامعه به ارمغان می آورند.

به گزارش ایسنا از اصفهان، حجت الاسلام احمد محمودی در خطبه های نماز جمعه این هفته اصفهان، با اشاره به برگزاری انتخابات در روز جمعه آینده، اظهار کرد: عدم حضور مردم در انتخابات می تواند مشکلات و چالش های جامعه را بیشتر کند و به همین دلیل امیدواریم مردم با حضور همگانی در انتخابات، تکلیف خود را ادا کنند.  

وی افزود: حضور در انتخابات، حق و تکلیف است، زیرا برای حفظ و حراست از امنیت و اقتدار کشور باید در انتخابات شرکت کنیم و با انتخاب آگاهانه و معیارهای اصلح، زمینه حل مشکلات را فراهم و دشمن را همچون گدشته ناکام و ناامید کنیم. 

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به در پیش بودن نیمه شعبان، گفت: در فرازهایی از دعای امام زمان عج ، ایشان از خداوند می خواهد که به مسئولان و زمامداران جامعه اسلامی، رعایت عدالت و شفقت و مهربانی در کارها عنایت و اعطا شود. 

حجت الاسلام محمودی با اشاره به نام گذاری روز ولادت حضرت مهدی عج به نام روز سربازان گمنام امام زمان عج ، بیان کرد: سربازان گمنام امام زمان عج زمینه ساز حکومت عدل جهانی هستند که با مبارزه با تروریسم و خرابکاری ها، امنیت را برای جامعه به ارمغان می آورند.

وی ادامه داد: امروز جمهوری اسلامی ایران علاوه بر پیشرفت هایی که دارد، امن ترین کشور جهان است و این علاوه بر مجاهدت سربازان گمنام امام زمان، ناشی از حضور و مشارکت همگانی مردم در عرصه های مختلف است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا