۱۵۰ تن سیب شب عید در آذربایجان‌غربی عرضه می‌شود

معاون فنی و بازرگانی مدیریت تعاون روستایی استان: ...
معاون فنی و بازرگانی مدیریت تعاون روستائی آذربایجان غربی، از آغاز فرایند درجه بندی و بسته بندی سیب درختی طرح تنظیم بازار میوه شب عید ۱۴۰۳ در سردخانه و سورتینگ اتحادیه تعاونی روستایی استان آذربایجان غربی خبر داد.

به منظور نظارت بر نحوه درجه بندی و بسته بندی  سهمیه سیب درختی استان، با حضور معاون فنی و بازرگانی به اتفاق رئیس اداره بازرگانی و بازاریابی و مدیر عامل اتحادیه تعاونی روستایی استان و مباشر طرح در محل سورتینگ، سیب درختی با کیفیت باغات ارومیه و اشنویه برای عرضه در آذربایجان غربی، درجه بندی و بسته بندی شد.

در همین راستا معاون فنی و بازرگانی مدیریت تعاون روستایی آذربایجان غربی، اظهار کرد: سیب درختی مورد نیاز شب عید استان آذربایجان غربی، با کیفیت مناسب تأمین و در سردخانه اتحادیه تعاونی روستایی استان ذخیره سازی شده است.

سجاد حسامی افزود: میزان سهمیه تعیین شده سیب درختی ارقام زرد و قرمز طبق مصوبه کمیته راهبری میوه شب عید به میزان ۱۵۰ تن در روزهای پایانی سال جاری عرضه می شود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی آذربایجان غربی، وی خاطرنشان کرد: هدف از تأمین و توزیع مناسب میوه در ایام عید، تنظیم بازار و کمک به معیشت مردم در ایام پایانی سال می باشد و در تلاش هستیم تا این مهم را به بهترین شکل، محقق و ایفا کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا