دانشگاه تبریز، حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران را محکوم کرد

دانشگاه تبریز، در پی حمله ارتش رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در شهر دمشق، با صدور بیانیه ای این اقدام جنون آمیز را محکوم کرد.

متن کامل این بیانیه بدین شرح است:

رژیم غاصب و کودک کش رژیم صهیونیستی در پی شکست های متوالی در برابر مقاومت و ایستادگی مردم فلسطین، عملیات طوفان الاقصی، جنگ غزه و جبهه مقاومت، دیوانه وار به هر اقدامی دست می زند.

این بار به دنبال حمله جنون آمیز دیگر به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق، سرداران رشید مدافع حرم «سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی» و «سرتیپ پاسدار محمدهادی حاجی رحیمی»  از فرماندهان، پیشکسوتان و جانبازان سرافراز دفاع مقدس و مستشاران و افسران نظامی ارشد ایران در سوریه و پنج تن از افسران همراه آنان به شهادت رسیدند.

رژیم جعلی اسرائیل با حمله به سفارت ایران در دمشق به نوعی از «خط قرمز» ایران عبور کرده است و به یقین در آینده نزدیک پاسخ قاطع و سنگینی را دریافت خواهد کرد.

رژیم کودک کش اسرائیل باید بداند، با این گونه اقدامات بزدلانه و کور نمی تواند در باتلاقی که در جنگ غزه گرفتار شده، نجات یابد چرا که عملیات طوفان الاقصی هیمنه پوشالی این رژیم را در هم شکسته و در آستانه نابودی قرار داده است.

دانشگاه تبریز، ضمن محکوم کردن این جنایت و اقدام رژیم صهیونیستی، شهادت سرداران زاهدی و حاجی رحیمی و دیگر شهدای گرانقدر این جنابت را به محضر مقام معظم رهبری، خانواده های محترم و معظم شهدا، دانشگاهیان و دیگر آحاد ملت شریف و قدرشناس ملت ایران تسلیت عرض نموده و بار دیگر این جنابات مذبوحانه را محکوم می نماید.

 همچنین بسیج اساتید دانشگاه تبریز  نیز به مناسبت حمله رژیم اشغالگر صهیونیستی و شهادت جمعی از سرداران سپاه بیانیه ای صادر کرد که در بخش هایی از آن آمده است:

 در شامگاه شهادت مولی الموحدین حضرت علی علیه السلام و در شب های مبارک قدر، دست جنایتکار رژیم صهیونیستی از آستین نسل کشش بیرون آمد و فرزندی برومند از دیار حاج قاسم بنام سردار زاهدی و تنی چند از همرزمانش را به رسم شهادت از بوستان ولایت چید. رژیم صهیونیستی که در نبرد طوفان الاقصی بعد از به صحنه آوردن آمریکا، انگلیس و ائتلاف آن ها و برخی از کشورها شکست مفتضحانه ای از حماس خورده است و بعد از ناکامی در مذاکره های مختلف آتش بس با حماس و بعد از ناکامی در طرح جایگزینی نظامیان کشورهای مرتجع منطقه در غزه و خروج خفت بار از آن، درصدد است شکست خود را توجیه کند.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: به خیال باطل اتاق جنگ صهیونیستی، آوردن مستقیم ایران به این نبرد، می تواند شکست اسرائیل را کمی آبرومندانه تر کند. به این خاطر، این چندمین بار است که با حمله به مستشاران نظامی ایران در سوریه می خواهند مستقیم پای ایران را به این صحنه نبرد باز کنند. ولی محور مقاومت خیلی هوشمندانه جواب های قاطع و شکننده به اسرائیل را در صحنه های نبرد با نظامیان مزدورش داده اند که آخرین آن حمله مشترک مقاومت عراقی ها و یمنی ها به ایلات بود. قطعا محور مقاومت با هوشمندی خاص جواب این جنایت رژیم صهیونیستی را در عرصه نبرد خواهد داد و همزمان هر پرچمی از دست سرداری بیفتد سردار دیگری آن را برافراشته و روزگار جبهه استکبار و نظام سلطه و اشغالگران نسل کش را تیره و تار خواهند کرد.

در پایان این بیانیه نیز آمده است: ما اساتید بسیجی دانشگاه تبریز ضمن تبریک و تسلیت شهادت جمعی از سرداران عزیز در حمله امروز اشغالگران به ساحت قدسی حضرت ولیعصر ارواحنا فداه و ضمن عرض تبریک و تسلیت به مقام معظم رهبری مدظله العالی، به خانواده این شهدای عزیز و همرزمان آنها نیز تبریک و تسلیت عرض می کنیم. ان شاالله به خاطر دعای مومنین و دعای حضرت صاحب العصر عج در لیالی قدر، عمر اسرائیل هرچه زودتر به پایان برسد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا