بازدید بیش از ۶۲ هزار مسافر نوروزی از سدهای آذربایجان‌غربی

مدیرعامل آب منطقه‌ای استان اعلام کرد: ...
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی با اشاره به استقبال چشمگیر مهمانان نوروزی از طرح بازدید از سدهای استان گفت: امسال در ایام نوروز بیش از ۶۲ هزار نفر از مسافران و گردشگران از سه سد بزرگ استان بازدید کردند.

مجید رستگاری در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی به عنوان متولی بخش آب استان با انجام برنامه ریزی ها و هماهنگی های لازم از دوم تا دهم فروردین ماه امسال پذیرای بازدیدکنندگان از سه سد بزرگ استان بود، اظهار کرد: در مجموع بیش از ۶۲ هزار نفر از مسافران و گردشگران نوروزی از سه سد بزرگ شهرچای، سد مهاباد و سد آغ چای بازدید کردند.

وی با بیان اینکه سد مهاباد با ۴۱ هزار نفر بازدید کننده بیشترین تعداد بازدیدها را به خود اختصاص داد، افزود: سد شهرچای در مرکز استان نیز بیش از۱۶ هزار نفر بازدید کننده داشت.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی اضافه کرد: سد آغ چای نیز با بیش از ۴۸۰۰ نفر بازدیدکننده میزبان گردشگران نوروزی بود.

وی تصریح کرد: همچنین بسته های فرهنگی در راستای معرفی فعالیت های شرکت آب منطقه ای و اشاعه فرهنگ حفاظت و بهره برداری بهینه از منابع آب بین گردشگران توزیع و توضیحات لازم نیز توسط مسئولین وکارشناسان سد به بازدیدکنندگان ارائه شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا