رژیم صهیونیستی با حمله به کنسولگری ایران خطای راهبردی مرتکب شده است

دبیر نهضت بین‌المللی نهج‌البلاغه‌خوانی: ...
دبیر نهضت بین المللی نهج البلاغه خوانی گفت: شهادت سردار زاهدی و همرزمان ایشان خطای راهبردی برای رژیم صهیونیستی بود.

حج الاسلام والمسلمین حمیدرضا مهدوی ارفع در گفت وگو با ایسنا با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، اظهار کرد: از زمان به وقوع پیوستن طوفان الاقصی و حتی پیش از آن، رژیم صهیونیستی و اربابان آن ها بدشان نمی آید که جنگ را به سمت ایران بکشند تا با این بهانه توجیه داشته باشند تا فشار بیشتری را به مردم فلسطین وارد کنند و در نهایت هم بتوانند مظلوم نمایی کنند.

وی افزود: ثانیا صهیونیست ها به خیال خودشان می توانند اجماع بین المللی علیه ایران آغاز کنند و زیرساخت های جمهوری اسلامی ایران به خصوص در زمینه هسته ای را مورد هجمه قرار دهند.

مهدوی ارفع ادامه داد: با هوشیاری که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داشت، الحمدلله این اتفاق نیفتاد و از طرف دیگر، با هدایتی که ما سال های سال از حزب الله لبنان، از حماس، از حشدشعبی و انصارالله عراق و یمن کردیم، توانستیم ضربه های بسیار سختی را به رژیم صهیونیستی وارد کنیم.

وی اتفاقات اخیر رخ داده در غزه را آخرین دست و پا زدن های رژیم صهیونسیتی دانست و گفت: شهادت سردار زاهدی و همرزمان ایشان، خطای راهبردی برای رژیم صهیونیستی بود.

مهدو ارفع با اشاره به بازتاب حادثه حمله به کنسولگری ایران در دمشق، در داخل و خارج از کشور، تصریح کرد: همه این حق را به جمهوری اسلامی می دهند که ضربه ای را به رژیم صهیونیستی وارد سازد و این ترس ایجاد شده که ایران چگونه می خواهد انتقام خود را بگیرد، و این بدتر از هر ضربه ای برای رژیم صهیونیستی است.

وی وحشت ایجاد شده در رژیم صهیونیستی از چگونگی انتقام گرفتن ایران را مهم دانست و عنوان کرد: مردم و همه ما وظیفه داریم تا می توانیم با حضور در صحنه راهپیمایی ها مخصوصا در زمان حال، جنایت رژیم صهیونیستی را محکوم کنیم.

مهدوی ارفع افزود: توجه به فضای بین المللی در زمان حال و تحت تاثیر قرار گرفتن دبیرکل سازمان ملل و شورای امنیت و در نتیجه تحت فشار قرار دادن حاکمان کشورهای مختلف به واسطه اقدامات انجام شده در فضای مجازی برای رساندن مطالبه جهانی مردم ایران اقدامی است که باید به آن توجه شود.

وی گفت: در تمام این حرکات اجتماعی و مردمی، حمایت از مردم مظلوم غزه و محکوم کردن جنایات رژیم منحوس صهیونیستی باید اولویت باشد.

دبیر نهضت بین المللی نهج البلاغه خوانی از زیر پا گذاشتن تمام پروتکل ها توسط رژیم صهیونیستی خبرداد و تاکید کرد: همه ما باید این واقعیت را در جهان گسترش دهیم که مردم غزه تنها نیستند و حتی خیلی ها که قبلا به اشتباه با فعالیت رژیم صهیونیستی موافق بودند، اکنون مدافع حقوق مردم در غزه هستند و جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم می کنند.

مهدوی ارفع خاطرنشان کرد: طبق پروتکل های بین المللی تامین امنیت کسانی که در این کنسولگری ها فعالیت می کنند، بر عهده کشور میزبان است ولی با توجه به شرایط کنونی، حمله رژیم جعلی مانند صهیونیست ها به مکانی که مانند خاک کشور ایران محسوب می شود باید از سوی مردم در سطح کشور و جهان مطالبه شود تا نظام هر ضربه ای به رژیم صهیونیستی وارد کرد، اقدام انجام شده توجیه مردمی داشته باشد و خیزش مردمی برای حمایت از مردم مظلوم غزه در جهان شکل گیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا