تقویت جایگاه زن از درون خانواده شروع می‌شود

مدیرکل امور بانوان استانداری آذربایجان شرقی: ...
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه اولین مرحله تقویت جایگاه زن از درون خانواده شروع می شود، گفت: خانواده جایگاه مهم و تاثیرگذاری دارد که نمی توانیم آن را نادیده بگیریم.

زهرا کوهی، چهارشنبه، ۲۰ تیرماه، در آیین اختتامیه دومین کنگره استانی زنان تاثیر گذار با بیان اینکه دایره ی اثر گذاری زن، جایگاه و ارزش آن را متعالی می کند، گفت: زنانی که در عرصه های مختلف فعال هستند خود احساس کرده اند که باید ریل گذاری کرده و بنابر اقتضائات جامعه حرکت کنند و زنان باید در این عرصه ها جایگاه خود را تقویت کنند. 

وی افزود: زن در جامعه ما از نقش بسزایی برخوردار است که اگر از آن غافل باشیم در عرصه های زیادی با ضرر و زیان مواجه خواهیم شد. 

کوهی با بیان اینکه زنان و مردان موهبتی هستند که در کنار هم می توانند قله های موفقیت را طی کرده و این مسیر را به خود و دیگران نشان دهند، خاطرنشان کرد: وقتی در جمع بانوان تاثیر گذار، گرد هم می آییم باید دایره ی اثرگذاری و میدان کنش گری را تعریف کنیم. 

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی اظهار کرد: دومین کنگره ی بانوان تاثیرگذار با هدف معرفی الگوی زن ایرانی_اسلامی برگزار شد که ۱۷۰۰ نفر از بانوان در سایت کنگره ثبت نام کرده و مبنای قضاوت و داوری، افراد ثبت نام کننده در سایت بودند.

به گزارش ایسنا، در پایان آیین اختتامیه از بانوان تاثیر گذار برگزیده استان که در عرصه های فرهنگ و هنر، تعلیم و تربیت، گفتمان سازی و رسانه، فعالیت های اجتماعی، اقتصاد و کارآفرینی، علم پژوهش و فن آوری، سیاست گذاری و حکمرانی و ورزش فعالیت کرده بودند تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا