رئیس هیات بولینگ و بیلیارد آذربایجان‌شرقی ابقا شد

رئیس هیات بولینگ و بیلیارد آذربایجان شرقی با کسب اکثریت آرای مجمع انتخاباتی این هیات به مدت ۴ سال دیگر در سمت خود ابقا شد.

مجمع انتخاباتی هیات بولینگ و بیلیارد آذربایجان شرقی امروز یکشنبه با حضور علی سلطان پور، رییس فدراسیون بولینگ و بیلیارد به عنوان رییس مجمع و جواد امان زاده، معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان، به عنوان نایب رئیس مجمع، در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی برگزار شد.

به گزارش ایسنا، در این مجمع و پس از رای گیری، سید جلال محمدی با کسب ۲۵ رأی از مجموع آرای ماخوذه به عنوان رئیس هیات بولینگ و بیلیارد استان انتخاب و برای ۴ سال دیگر در سمت خود ابقاء شد.

علی سلطان پور، رئیس فدراسیون بولینگ و بیلیارد در این مجمع اظهار کرد: انتخاب رئیس جدید هیات آذربایجان شرقی را به فال نیک می گیریم. امیدوارم روند خوب این هیات در ۴ سال اخیر تداوم داشته باشد.

او ادامه داد: شرایط این ورزش نسبت به گذشته بسیار متفاوت شده و نگاه حرفه ای به این رشته وجود دارد. در ۱۰ سال گذشته بیش از ۱۳۰ مدال بین المللی کسب شده و در این رشته دارای جایگاه جهانی هستیم.

رئیس فدراسیون بولینگ و بیلیارد بیان کرد: این فدراسیون به عنوان یک فدراسیون مدال آور توسط ریاست جمهوری تجلیل شد و مخاطبان زیادی دارد که نشان دهنده ظرفیت های پنهان این رشته است. باید در شناسایی این ظرفیت ها تمام تلاش خود را به کار بگیریم.

جواد امان زاده، معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی با تقدیر از رییس فدراسیون اظهار کرد: وظیفه اداره کل ورزش و جوانان و هیات های ورزشی پشتیبانی از ورزشکاران، مربیان و داوران و جامعه ورزش است تا ورزش توسعه یابد.

او افزود: متاسفانه در گذشته این هیات رتبه پایینی در کشور داشت که انسجام اعضای هیات سبب شد تا این رشته به جایگاه اصلی خود بازگردد و می تواند در توسعه رشته بیلیارد موثری واقع شود.

امان زاده خاطر نشان کرد: بر اساس برنامه راهبردی منابع بر اساس شاخص هایی تخصیص خواهد یافت که در همین زمینه یادآور می شود که هیات های ورزشی به این موضوع توجه کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا