رتبه سوم نطنز در تعداد بازدید از جاذبه‌های گردشگری

فرماندار نطنز خبر داد: ...
فرماندار نطنز گفت: در ایام نوروز شهرستان نطنز از نظر تعداد بازدید از جاذبه های گردشگری در استان اصفهان رتبه سوم را به خود اختصاص داد.

محمد عباس ظریفی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: نوروز سال جاری شهرستان نطنز با بیش از ۲۶۷ هزار بازدید رتبه سوم را از لحاظ تعداد بازدید کننده در استان اصفهان به خود اختصاص داده است.

وی افزود: این تعداد میزان گردشگر نشان از وجود ظرفیت های بالای گردشگری و تعدد جاذبه های فرهنگی هنری و تاریخی در شهرستان نطنز است.

فرماندار نطنز درباره ظرفیت اقامت پذیری در شهرستان نطنز، گفت: در حال حاضر یک هزار و ۵۴۰ تخت فعال در مراکز بوم گردی، اقامتگاه های سنتی، کمپ گردشگری و هتل ها وجود دارد و تا سال آینده نیز تعداد ۵۲۰ تخت جدید به این تعداد افزوده خواهد شد.

وی تصریح کرد: با حمایت از سرمایه گذارن بخش خصوصی در بحث گردشگری و ایجاد زیرساخت های لازم و فراهم آوردن امکانات اقامتی می توان شاهد افزایش حضور گردشگران باشیم.

ظریفی خاطرنشان کرد: وجود امامزادگان متعدد، آثار مختلف از دورهای تاریخی گوناگون، طبیعت بکر و دلپذیر و سایر جاذبه های گردشگری، نطنز را به نقطه ای جذاب برای گردشگری تبدیل کرده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا