روزهای آتی و ماه مبارک رمضان آکنده از غافلگیریهاست

خالد المشعل: ...
رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس در خارج اعلام کرد که در روزهای آینده و ماه مبارک رمضان شاهد حوادث و رویدادهای غافلگیرکننده ای خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سوا الاخباریه، خالد مشعل رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس در خارج اعلام کرد که در روزهای آینده و ماه مبارک رمضان شاهد حوادث و رویدادهای غافلگیرکننده ای خواهیم بود و مقاومت ملت فلسطین به ویژه در قدس و الشیخ جراح، توطئه های دشمن را نقش برآب خواهد کرد.

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس در خارج ادامه داد: عملیات قهرمانانه تل آویو حامل پیامی مهم بود و آن اینکه مقاومت، راه صحیح و درست است. این به مثابه پیامی است مبنی بر اینکه عادی سازی روابط و مذاکرات سازش کافی است.

خالد مشعل در ادامه تصریح کرد: مقاومت در فلسطین از منطقه ای به منطقه دیگر و نسلی به نسل دیگر منتقل می شود و گاهی شاهد عملیات مقاومتی در غزه، گاهی در کرانه باختری و گاهی در اراضی اشغالی ۴۸ هستیم.

براساس این گزارش، مشعل تاکید کرد: ما از سرزمین، قدس اشغالی و مقدسات چشم پوشی نخواهیم کرد و دستان ما همچنان روی ماشه است.

درباره بحران اوکراین هم مشعل تصریح کرد: بحران اوکراین به ما درس داد که ما باید تصمیم بگیریم چه می خواهیم و دیدگاه خود را در میدان تحمیل کنیم و به آنچه درباره ما گفته می شود، اهمیت ندهیم.

منبع: اخبار خارجی مهرنیوز