پاکستان: مدیریت خردمندانه ایران و عربستان ستودنی است

سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان توافق جمهوری اسلامی ایران و عربستان سعودی برای برقراری روابط را پیشرفت مهم دیپلماتیک در منطقه دانست و اعلام کرد مدیریت خردمندانه ایران و عربستان سعودی به خاطر این تحول بسیار مثبت می‌ستاید. ...

به گزارش گروه جهان خبرگزاری آنا، «ممتاز زهرا» با صدور بیانیه ای اعلام کرد که این کشور به گرمی از عادی سازی روابط دیپلماتیک بین جمهوری اسلامی ایران و عربستان سعودی با نقش تسهیل کننده جمهوری خلق چین استقبال می کند.

در این بیانیه آمده است: پاکستان قاطعانه معتقد است که این پیشرفت مهم دیپلماتیک به صلح و ثبات در منطقه و فراتر از آن کمک خواهد کرد.

سخنگوی وزارت خارجه پاکستان گفت که اسلام آباد از نقش رهبری چین در هماهنگی این توافق تاریخی که قدرت تعامل سازنده و گفت وگوی معنادار را منعکس می کند، قدردانی می کند.

او افزود که پاکستان مدیریت خردمندانه ایران و عربستان سعودی را نیز به خاطر این تحول بسیار مثبت می ستاید.

سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان گفت: دولت اسلام آباد با سابقه حمایت و هماهنگی مستمر تلاش ها برای پر کردن شکاف ها بین این دو کشور برادر و اسلامی، به ایفای نقش سازنده خود در خاورمیانه و منطقه ادامه خواهد داد و امیدواریم این گام مثبت الگویی برای همکاری و هماهنگی منطقه ای باشد.

انتهای پیام/

منبع: آنا