باید با هم علیه ایران عمل کنیم

به گزارش گروه جهان خبرگزاری آنا، وزرای خارجه جمهوری آذربایجان و رژیم صهیونیستی بعد از دیدار دوجانبه روز چهارشنبه امروز در فلسطین اشغالی، در یک نشست خبری مشترک شرکت کردند.

خبرگزاری ترند و دیگر رسانه های جمهوری آذربایجان خبر دادند که جیحون بایراموف وزیر خارجه این کشور در جریان سفر به فلسطین اشغالی با همتای صهیونیست خود دیدار کرد و پس از این دیدار، دو طرف نشست خبری مشترک ترتیب دادند.

بنا بر گزارش ترند، الی کوهن وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در این نشست خبری به تکرار ادعا های ضد ایرانی مسئولان صهیونیست پرداخت و مدعی شد که این رژیم همانند جمهوری آذربایجان، با تهدید ایران مواجه است.

وزیر خارجه تنها دارنده سلاح اتمی در منطقه غرب آسیا در نشست خبری مشترک با وزیر خارجه جمهوری آذربایجان، ادعا های نخ نما و بی اساس صهیونیست ها درباره حمایت ایران از تروریسم را تکرار کرد و علیه برنامه هسته ای صلح آمیز ایران موضع گرفت.

الی کوهن مدعی شد: « جمهوری آذربایجان و اسرائیل درباره خطر ایران با هم اشتراک نظر دارند. ایران منطقه ما را تهدید و با حمایت و تامین مالی تروریسم در خاورمیانه بی ثباتی ایجاد می کند. ما باید با هم علیه ایران عمل کنیم. نباید اجازه دهیم ایران پتانسیل هسته ای خود را گسترش دهد».

بنا بر گزارش خبرگزاری ترند، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی ادعا کرد: دو کشور این رژیم و جمهوری آذربایجان می توانند با استفاده از ابزار های سیاسی و اقتصادی و در عین حال تدوین تهدید نظامی قابل اعتماد و قاطع این کار را انجام دهند.

اظهارات الی کوهن در شرایطی مطرح شده که جیحون بایراموف وزیر خارجه جمهوری آذربایجان برای سفری دو روزه و افتتاح سفارت باکو در فلسطین اشغالی به تل آویو سفر کرده است.

انتهای پیام/

منبع: آنا