«امیرعبداللهیان» بر حمایت جامعه جهانی از فلسطین تاکید کرد

رئیس دستگاه دیپلماسی کشورمان ضمن تجلیل از مقاومت قهرمانانه ملت فلسطین و گروه‌های جهادی در برابر این تجاوزات، بر ضرورت حمایت جامعه جهانی از فلسطین و مقاومت مشروع آن علیه اشغالگران صهیونیست تاکید کرد. ...

به گزارش گروه جهان خبرگزاری علم و فناوری آنا، در تماس تلفنی حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان با «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس، آخرین تحولات فلسطین و تهاجم وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وزیر امور خارجه در این گفتگو، حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه و ترور هدفمند رهبران مقاومت، هدف قرار دادن اماکن مسکونی و کشتار مردم بی گناه فلسطین بویژه زنان و کودکان و نقض آشکار حقوق بشر توسط این رژیم را به شدت محکوم کرد و این اقدامات را نشانه ضعف و درماندگی صهیونیست ها در برابر مقاومت مردم و گروه های فلسطینی دانست.

امیرعبداللهیان ضمن تجلیل از مقاومت قهرمانانه ملت فلسطین و گروه های جهادی در برابر این تجاوزات، بر ضرورت حمایت جامعه جهانی از فلسطین و مقاومت مشروع آن علیه اشغالگران صهیونیست تاکید کرد.

اسماعیل هنیه نیز در این گفتگوی تلفنی ضمن ابلاغ سلام های گرم خود به مقام معظم رهبری و رئیس جمهور اسلامی ایران و تشکر از مواضع سیاسی کشورمان در حمایت از فلسطین، بر آمادگی کامل مقاومت و هماهنگی نزدیک میدانی گروه های مقاومت برای مقابله با حملات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی و روحیه بالای مردم فلسطین تاکید کرد.

وی گفت: مقاومت سرنوشت این تجاوز صهیونیستی را تعیین خواهد کرد و رژیم اسراییل چاره ای جز تسلیم ندارد.

انتهای پیام/

منبع: آنا