هیچ ترسی از تهدید به ترور رهبرانمان نداریم

عضو ارشد حماس: ...
یکی از رهبران حماس در سخنانی تاکید کرده است که ترسی از تهدید به ترور رهبرانمان نداریم.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، یکی از رهبران جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد که رهبران این جنبش و ملت فلسطین هیچ ترس و هراسی از تهدیدات دشمن صهیونیستی به ترور رهبران مقاومت ندارند و مقاومت به راه خود تا تحقق تمامی اهداف و خواسته های این ملت اعم از آزادی و استقلال ادامه می دهد.

زکریا ابو معمر روز دوشنبه در اظهاراتی مطبوعاتی عنوان کرد که تهدید دشمن صهیونیستی به ترور رهبران مقاومت و در رأس آن حماس نه امنیت و آرامش را برای رژیم اشغالگر و سران آن به ارمغان می آورد و نه ملت فلسطین را از ادامه رویارویی با اشغالگران با تمامی راهکارهای ممکن از جمله مقاومت مسلحانه باز می دارد.

ابو معمر افزود که ملت فلسطین مصمم به ادامه راه مقاومت و مبارزه با اشغالگران صهیونیست در قدس، مسجد الاقصی، کرانه باختری، نوار غزه و حتی خارج از فلسطین است. وی تاکید کرد که رژیم اشغالگر به تجاوزات و جنایات خود علیه ملت فلسطین و حقوق و مقدسات آن ادامه می دهد و دفاع از ملت و مقدسات فلسطین حق مسلم مقاومت است.

وی اظهار داشت که جنایات دشمن صهیونیستی هرگز امنیت را برای این رژیم به ارمغان نمی آورد و تنها موجب تشدید مقاومت فلسطینیان خواهد شد.

این رهبر حماس بیان کرد که ملت فلسطین هرگز در برابر رژیم اشغالگر تسلیم نشده و در برابر جنایات نژادپرستانه آن علیه مسجد الاقصی و دیگر مقدسات اسلامی و مسیحی فلسطین سکوت نمی کند.

زکریا ابو معمر تاکید کرد که مقاومت با قدرت در هر زمان و مکان که بخواهد به جنایات دشمن علیه ملت و مقدسات فلسطین ادامه می دهد.

ابو معمر افزود که حماس شهدای زیادی را تقدیم کرده از جمله شهید شیخ احمد یاسین و ده ها نفر دیگر از رهبران و اعضای این جنبش و این مسئله هرگز در ادامه راه این جنبش تأثیری نداشته و موجب ترس و هراس آن نشده است و حماس به این مسائل اهمیتی نمی دهد و به راه خود ادامه داده و ضرباتی سخت و کاری به اشغالگران وارد می کند.

وی بیان کرد که دولت کنونی رژیم صهیونیستی تندروترین و جنایتکارترین دولت اسرائیلی است اما ملت فلسطین مصمم به ادامه مبارزه و مقابله با این رژیم تا آزادسازی سرزمین خود و بازگشت به آن است.

پیش از این نیز، محمد حماده سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در قدس تاکید کرده بود که ملت فلسطین برای دفاع از مسجدالاقصی و مقابله با تجاوزات اشغالگران یکپارچه و متحد است.

حماده تصریح کرد که دشمن صهیونیستی هرگز نخواهد توانست معادله موجود را تغییر دهد.

وی عنوان کرد که تعرض به مسجد الاقصی در راستای ادامه تجاوزات اشغالگران علیه این مسجد صورت می گیرد و دشمن صهیونیستی می خواهد با این گونه اقدامات خود را پیروز نشان دهد. حماده تاکید کرد که مقاومت تا زوال و نابودی رژیم اشغالگر ادامه دارد.

سخنگوی حماس اظهار داشت که ملت فلسطین با حضور گسترده در مسجد الاقصی و پاسداری از آن با تجاوزات و جنایات شهرک نشینان اشغالگر صهیونیست مقابله کرده و هرگز این مسجد را تنها نخواهد گذاشت.

محمد حماده تاکید کرد که ادامه تعرض صهیونیست ها به مسجد الاقصی هرگز امری طبیعی و عادی نخواهد بود.

منبع: اخبار خارجی مهرنیوز