۳۳۵ خودروی نظامی اسرائیلی را منهدم کردیم

سخنگوی گردان‌های قسام: ...
سخنگوی گردان های قسام اعلام کرد که مبارزان مقاومت فلسطین از آغاز عملیات طوفان الاقصی تاکنون ۳۳۵ خودروی زرهی صهیونیست ها را منهدم کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، «ابوعبیده»، سخنگوی گردان های قسام، شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با قرائت بیانیه ای اعلام کرد در ۴۷ ا مین روز عملیات طوفان الاقصی مجاهدان ما در تمامی محورهای نبرد به رویارویی با اشغالگران اسرائیلی ادامه می دهند.

بیانیه ابوعبیده به شرح ذیل است:

به یاری خداوند از آغاز حمله زمینی به غزه ۳۳۵ خودروی زرهی دشمن تانک، نفربر، بولدوزر و بیل مکانیکی را به طور کلی یا جزئی منهدم کردیم که ۳۳ خودروی زرهی در ۷۲ ساعت اخیر منهدم شده است. مجاهدان ما در ۳ روز اخیر چندین عملیات بی نظیر را علیه اشغالگران اسرائیلی انجام داده و شماری از نیروهای دشمن را به قتل رساندند.

یکی از کمین ها روز گذشته در منطقه التوام بود که یک نفربر اسرائیلی تعدادی از نظامیان صهیونیست را پیاده کرد و مجاهدان ما به آن ها یورش برده و دست کم ۵ نظامی را به قتل رساندند. گروهی از نیروهای پیاده دشمن را در بیت حانون با بمب های ضدنفر هدف قرار دادیم.

یکی از مجاهدان ما ۸ نظامی اسرائیلی را در شرق بیمارستان رنتیسی در محله شیخ رضوان مورد حمله قرار داده و همه آن ها را به قتل رسانده یا زخمی کرد. مجاهدان ما روز گذشته گروهی از اشغالگران اسرائیلی را رصد کردند که در تلاش برای منفجر کردن دهانه یکی از تونل ها بودند که در حمله ای پیش دستانه آن ها را هدف قرار داده و این تونل را بمب گذاری و منفجر کردند و شماری از نظامیان دشمن را به قتل رسانده یا زخمی کردند.

امروز پنجشنبه گروهی از نیروهای دشمن قصد ورود به ساختمانی در محله زیتون را داشتند که مجاهدان ما آن ها را مورد حمله قرار داده و برجک تانک را که یک نظامی اسرائیلی روی آن قرار داشت، منفجر کردند.

مبارزان ما گروهی از نیروهای پیاده دشمن را مورد حمله قرار داده و آن ها را کشته یا زخمی کردند و به سلامت به پایگاه های خود بازگشتند.

عملیات های قهرمانانه مجاهدان ما در میدان نبرد، افتخاری برای همه آزادگان جهان است.طرح دشمن مبتنی بر ویرانگری و قتل و کشتار همه است.

ما نقشه دشمن را برای پیروزی سریع در غزه خنثی کردیم و مجاهدان ما در مواضع خود مستقر هستند و برخی از آن ها ۳۰ روز است که در حال جهاد و پاسداری هستند و همچنان منتظر هستند. مجاهدان ما همچنان در حال وارد کردن ضربات سخت به دشمن هستند و از هر گوشه و کناری که دشمن گمان می کند آنجا را پاکسازی کرده، برای نیروهای آن بیرون می آیند.

مجاهدان ما شاهد عقب کشیدن اجساد نیروهای دشمن و سختی ها و مصیبت های آنان بودند و ما اعلام می کنیم که تلفات دشمن اگر بخواهد بیشتر از این به حملات خود ادامه دهد، هنوز شروع نشده و به مراتب سنگین تر خواهد شد.

آنچه دشمن برای طولانی شدن نبرد روی آن حساب می کند، ارتکاب قتل عام است و ما آمادگی خود را برای ادامه جنگ بدون توجه به اینکه تجاوز چقدر طول بکشد اعلام می کنیم. رهبری ترسوی دشمن تصمیم گرفت سربازان خود را در قلب اتش سوزان در غزه قرار دهد.

رهبران دشمن تصمیم گرفتند که این کشتار و جنایت را راه بیاندازند و نظامیان خود را در میانه این هولوکاست و جنایت قرار دهند.

دشمن تنها به کشتار، نسل کشی و مجازات دسته جمعی تکیه کرده و هیچ هدف نظامی ملموس و مشهودی ندارد و تاکید می کنیم که جنایات و حملات دشمن هر اندازه ادامه داشته باشد، ما آماده مقابله هستیم.

دشمن صهیونیستی و طرف های متوهم نباید بیش از این وقت خود را تلف کنند، ما خواهان حق هستیم و دشمن باید حقوق ملت ما را به رسمیت شناخته و به اشغالگری پایان دهد.

توافق آتش بسی که دشمن اکنون پذیرفته، همان چیزی بود که قبل از آغاز حمله زمینی مطرح کرده بودیم. دشمن قبل از حمله زمینی شروط ما را نمی پذیرفت و می گفت آن ها را با زور و قدرت بازمی گردانیم.

شمار زیادی از نیروهای دشمن کشته یا زخمی شدند.

به مبارزان ملت فلسطین در کرانه باختری سلام و درود می فرستیم. از نیروهای امت که برای دفاع از مردم غزه در میادین و جبهه های مختلف به پا خواستند، تقدیر و تمجید می کنیم. درودی ویژه می فرستیم به برادرانمان در یمن، یمن عربی و اسلامی که ندای امت آن ها را به حرکت انداخت. به برادرانمان در لبنان درود می فرستیم که پایگاه های دشمن را در هم کوبیدند.

به برادرانمان در عراق آزاد و هر مکان دیگری درود می فرستیم. خواستار تشدید رویارویی با اشغالگران اسرائیلی در کرانه باختری و تمامی جبهه های مقاومت هستیم. از برادرانمان در اردن دعوت می کنیم فعالیت های مردمی خود را شدت بخشند، چرا که شما کابوس دشمن هستید که نگران هرگونه حرکت شماست.

سلام و درود بر مردم ما در غزه به خاطر ثبات و پایداری که نمونه انسان های آزاده در جهان هستند.بدانید که پیروزی خداوند نزدیک است. این راه جهاد است، یا پیروز می شویم یا به شهادت می رسیم.

در حال تکمیل...

منبع: اخبار خارجی مهرنیوز