سازمان ملل: غزه به یکی از خطرناک‌ترین مناطق جهان تبدیل شده است

سازمان ملل متحد تاکید کرد که همه جای نوار غزه به دلیل حملات اشغالگران صهیونیست به یکی از خطرناک ترین مناطق جهان برای زندگی تبدیل شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری آناتولی، آژانس امدادرسانی و کاریابی برای آوارگان فلسطینی در خاور نزدیک آنروا با انتشار مطلبی در شبکه های اجتماعی تاکید کرد که تمامی نوار غزه به دلیل ادامه حملات رژیم صهیونیستی به یکی از خطرناک ترین مناطق جهان برای زندگی تبدیل شده است.

این آژانس سازمان ملل با اشاره به اینکه موج جدید از آوارگی در نوار غزه آغاز شده است، بر بغرنج تر شدن شرایط برای مظلوم غزه در هر دقیقه تاکید کرد.

در این بیانیه آمده است: منطقه امنی در غزه وجود ندارد. تمامی نوار غزه به یکی از خطرناک ترین مناطق جهان تبدیل شده است. تمامی پناهگاه ها از جمله پناهگاه های آنروا مملو از آواره است و دیگر جایی برای پناه بردن وجود ندارد.

حملات هوایی، زمینی و دریایی ارتش رژیم صهیونیستی علیه مناطق مختلف نوار غزه به شدت ادامه دارد و بمب های فسفری ممنوعه همچنان توسط اشغالگران صهیونیست بر سر فلسطینی های بی گناه ریخته می شود.

جنگنده های ارتش رژیم صهیونیستی طی ساعت های گذشته نیز مناطق مختلف نوار غزه را کوبیدند به طوریکه حملات گسترده ای را علیه مناطق الفالوجا، بیت لاهیا، تل الزعتر، اردوگاه جبالیا و بیت حانون در شمال غزه انجام دادند.

الجزیره گزارش داد که دقایقی قبل در جریان بمباران منازل مسکونی در اردوگاه جبالیا ده ها فلسطینی به شهادت رسیده و تعداد زیادی نیز زخمی شدند.

منبع: اخبار خارجی مهرنیوز