رژیم صهیونیستی پناهگاه معلولان در غزه را بمباران کرد

ارتش رژیم صهیونیستی در ادامه جنایت های وحشیانه خود محل نگهداری آوارگان معلول در غزه را بمباران کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، در سایه انفعال جهانی و حمایت های همه جانبه آمریکا از رژیم صهیونیستی، ارتش این رژیم به جنایت های وحشیانه خود در غزه ادامه می دهد.

در نتیجه حمله ارتش رژیم صهیونیستی به محل نگهداری آوارگان معلول فلسطینی در غرب اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه ۲ فلسطینی شهید و چندین نفر دیگر نیز زخمی شدند.

ارتش رژیم صهیونیستی مدرسه «الدرج» وابسته به آژانس آنروا در شرق شهر غزه را نیز بمباران کرد و چندین فلسطینی را به شهادت رسانده یا زخمی کرد.

بر اثر بمباران یک خانه در شهر خان یونس در جنوب نوار غزه نیز یک فلسطینی به شهادت رسید و چند نفر دیگر نیز زخمی شدند.

در مرکز نگهداری آوارگان در خان یونس نیز برخورد گلوله شلیک شده از سوی یک پهپاد صهیونیستی به سر یک دختربچه فلسطینی، شهادت این کودک را در پی داشت.

ارتش رژیم صهیونیستی خانه ای در شهرک البرکه واقع در دیرالبلح در مرکز نوار غزه را نیز بمباران کرد و چندین فلسطینی را به شهادت رسانده یا زخمی کرد.

۲ خانه در منطقه الفخاری واقع در شرق خان یونس نیز از سوی ارتش رژیم صهیونیستی بمباران شد و به شهادت چند فلسطینی از جمله یک کودک و زخمی شدن چندین فلسطینی دیگر انجامید.

توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی سواحل منطقه مرکزی نوار غزه، شهر خان یونس و منطقه جبالیا و همچنین منطقه دیرالبلح را گلوله باران کرد.

محاصره و هدف قراردادن بیمارستان های غزه از سوی ارتش رژیم صهیونیستی نیز همچنان ادامه دارد. اشغالگران بیمارستان «الیمن السعید»، ساختمان پزشکان آنروا و برخی مطب های خصوصی را محاصره کرده اند.

علاوه بر این اطراف بیمارستان اروپایی در شرق خان یونس واقع در جنوب نوار غزه نیز از سوی ارتش رژیم صهیونیستی بمباران شد.

منبع: اخبار خارجی مهرنیوز