حامیان جهانی خود را از دست خواهید داد/ به جنگ غزه پایان دهید!

هشدار رییس جمهور پیشین آمریکا به اسراییل درباره جنگ غزه؛ ...
دونالد ترامپ در مصاحبه با نشریه صهیونیستی «اسراییل هیوم» به سران تل آویو هشدار داد که با ادامه جنگ غزه زنگ خطر از دست دادن حمایت های بین المللی جدی است و اسراییل باید به نبرد غزه پایان دهد.

به گزارش خبرگزاری مهر، دونالد ترامپ، رئیس جمهور پیشین آمریکا امروز دوشنبه در اظهاراتی خواستار پایان جنگ غزه از سوی اسرائیل شد.

رئیس جمهور پیشین آمریکا و نامزد فعلی جمهوریخواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در مصاحبه با رسانه های عبری زبان با اشاره به تهدیدات جدی جهانی علیه این رژیم در ریزش حامیان بین المللی خود در صورت ادامه جنگ در غزه خواستار پایان دادن این نبرد در غزه شد.

وی در مصاحبه با نشریه صهیونیستی «اسرائیل هیوم» گفت: من نیز به شخصه همانند اسرائیل به حمله هفتم اکتبر پاسخ می دادم. با این وجود، اسرائیل در حال از دست دادن حمایت بین المللی از خود در این جنگ است و باید به این نبرد پایان بخشد.

ترامپ که برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری به حمایت لابی های صهیونیستی در آمریکا نیاز دارد، خاطر نشان کرد: دیدن صحنه کشته شده های حمله حماس در جنوب اسرائیل یکی از غم انگیزترین صحنه هایی بود که من تا به حال در زندگی دیده بودم. اسرائیل باید این جنگ را تمام کند.

خبرنگار این نشریه صهیونیستی از ترامپ پرسید که اگر یکی از اعضای خانواده تو جز قربانیان حادثه حمله حماس بود چه واکنشی نشان می دادی؟ رئیس جمهور پیشین آمریکا در پاسخ گفت: در این صورت من خیلی شبیه اسرائیل واکنش نشان می دادم. در این شرایط تو نیز باید دیوانه باشی و تنها یک احمق می تواند این گونه عمل نکند. آن حمله بسیار وحشتناک بود.

وی در ادامه با همدردی با رژیم صهیونیستی، افزود: این مسئله من را رنج می دهد که مردم را می بینم که درباره حمله هفتم اکتبر دیگر سخن نمی گویند و اکنون درباره میزان خشونت اسرائیل صحبت می کنند.

منبع: اخبار خارجی مهرنیوز