بیش از ۷۰ میلیون تردد بین استانی انجام شده است

سردار اشتری: ...
فرمانده کل انتظامی کشور گفت: در تعطیلات نوروزی طبق آخرین آمار بیش از ۷۰ میلیون تردد بین استانی و بیش از ۴۳۹ میلیون تردد بین شهری انجام شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین اشتری فرمانده کل انتظامی کشور گفت: امروز پیک اصلی بازگشت از سفرهای نوروزی را داریم. اوج بازگشت مسافران از سفرها امروز است. طی بازدیدی که از سامانه های ترافیکی داشتیم مشخص شد که در جاده ها ترافیک سنگین و نیمه سنگین اما روان است.

وی گفت: توصیه می شود رانندگان در حالت خستگی رانندگی نکنند اگر امکانش هست برگشت از سفرها را به تأخیر بیاندازند تا کنون مردم به توصیه های پلیس توجه کرده اند و در دو روز گشته تعداد قابل ملاحظه ای به شهرهای خود برگشته اند. این اقدام هم کمک به همکاران ما و هم به رانندگان دیگر بود.

سردار اشتری گفت: طبق آخرین آمار بیش از ۷۰ میلیون تردد بین استانی و بیش از ۴۳۹ میلیون تردد بین شهری داشته ایم. شاید خودرویی چندین تردد داشته است اما تردد بین استانی ۵۱ درصد بوده و شاهد ۲۳ درصد کاهش جانباختگان در تصادفات بوده ایم که البته همین تعداد هم زیاد است. امیدواریم در ساعات پایانی تعطیلات نوروز همه مردم دقت لازم را داشته باشند و همگی به سلامت برگردند.

منبع: اخبار اجتماعی مهرنیوز