اجرای طرح‌های تذهیبی در دیواره ایستگاه‌های اتوبوس

تنهایی خبر داد؛ ...
شهردار منطقه ۸ تهران از اجرای طرح های تذهیبی و اسلیمی در دیواره ۹۸ ایستگاه اتوبوس سطح منطقه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، فاطمه تنهایی شهردار منطقه ۸ تهران از اجرای طرح های تذهیبی و اسلیمی در دیواره ۹۸ ایستگاه اتوبوس سطح منطقه خبر داد.

تنهایی با اشاره به فرارسیدن سال جدید تحصیلی و تأکید بر بهسازی، توسعه و نگهداشت تجهیزات شهری، اظهار کرد: با شروع سال تحصیلی جدید و افزایش چشم گیر استفاده دانش آموزان و دانشجویان از حمل و نقل عمومی، بازسازی و تعویض دیواره های تمامی ایستگاه های اتوبوس موجود سطح منطقه در دستور کار معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه قرار گرفت.

شهردار منطقه با بیان اینکه منطقه ۸ به عنوان اولین منطقه در میان مناطق ۲۲ گانه مجوز اجرای این طرح را در تمامی ایستگاه های اتوبوس سطح منطقه دریافت کرده، اضافه کرد: خوشبختانه منطقه ۸ به عنوان منطقه پیشتاز، اجرای این طرح های تذهیبی و اسلیمی را در دیواره های ایستگاه های اتوبوس در دستور کار خود دارد و در حال حاضر این طرح ها در بیش از ۷۰ درصد ایستگاه های اتوبوس منطقه تعویض و جایگزین دیواره های شیشه ای شده است.

وی در خصوص جزئیات دیواره جدید ایستگاه ها ادامه داد: طرح جدید دیواره ها از ورق CNC با ضخامت ۲ میلی متری است که جایگزین دیواره های شیشه ای شده و از نظر ایمنی و کاهش هزینه ها بسیار مناسب تر و به صرفه تر از دیواره شیشه ای به شمار می رود.

به گفته تنهایی تعویض و اجرای دیواره هایی با طرح های چشم نواز سنتی و تذهیبی تاکنون در معابر جانبازان از خیابان سبلان تا میدان قمر بنی هاشم ع فلکه اول تهرانپارس ، آیت الله خوشوقت از چهارراه تیرانداز تا سه راه تهرانپارس، خیابان دردشت از ابتدای شهید سلیمانی تا شهید ثانی، شهید ثانی از چهارراه گلستان تا تقاطع شهید آیت جانمایی و نصب شده و از خیابان شهید ثانی چهارراه شهید آیت تا میدان شقایق در حال نصب و انجام می باشد.

منبع: اخبار اجتماعی مهرنیوز