حل آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی با الگوی کار قرارگاهی

توکلی‌زاده مطرح کرد؛ ...
معاون شهردار تهران گفت: برای حل آسیب های فرهنگی و اجتماعی و تأثیرگذاری در این عرصه فقط الگوی کار قرارگاهی و جبهه ای جواب می دهد.

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست مشترک مدیران فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران با رئیس و تعدادی از معاونین سازمان تبلیغات اسلامی به میزبانی این سازمان برگزار شد.

در این جلسه که در سالن جلسات سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد، محمدامین توکلی زاده؛ معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران ضمن ارائه گزارشی خلاصه از اقدامات مختلف و موفق معاونت امور اجتماعی و فرهنگی در شهر تهران، اظهار کرد: من همواره قدردان حجت الاسلام والمسلمین قمی بوده ام که پرچمدار حوزه فرهنگ بوده اند و در جمع های مختلف از مظلومیت حوزه فرهنگ دفاع کرده اند. امیدواریم با تلاش های عزیزانی همچون ایشان؛ اربعین امسال تصویر شایسته ای از بزرگترین اجتماع ضدصهیونیستی مسلمانان جهان شکل گیرد.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با اشاره به الگوی مشارکت بین نهادها در فعالیت های بزرگ فرهنگی اجتماعی، ادامه داد: حرکت جبهه ای به ما یاد داد که از آرم ها برای آرمان ها بگذریم، وظایف و تکالیف مان را وسط بگذاریم و در کنار هم به مردم خدمت کنیم.

توکلی زاده تصریح کرد: مجموعه شهرداری تهران با سازمان تبلیغات اسلامی حس برادری دارند. همکاری و همراهی که در چند سال اخیر میان سازمان تبلیغات اسلامی و شهرداری تهران رخ داده خاطره ساز و تأثیرگذار بوده و ما به تجربه دریافته ایم که هر جا منسجم تر و بیشتر در کنار هم کار کردیم، برکات خدا هم بیشتر نازل شده است.

وی افزود: برای حل آسیب های فرهنگی و اجتماعی و تأثیرگذاری در این عرصه فقط الگوی کار قرارگاهی و جبهه ای جواب می دهد وگرنه هیچکدام از دستگاه ها و نهادها به تنهایی نمی توانند کار مهم و اثرگذاری انجام دهند.

منبع: اخبار اجتماعی مهرنیوز