ببینید | رفتار زیبای مأمور پلیس با راننده در راه مانده!

دیدن بعضی صحنه ها حال آدم را حسابی خوب می کند. مثل همین تصویر که نشان می دهد پلیس خدمتگزار به جز انجام وظایف و مأموریت هایی که دارد در زمان بروز مشکلات مختلف شهروندان را کنار نمی گذارند و درحد توان و بضاعتشان به آنها خدمت می کنند.

همشهری آنلاین _ رضانیکنام: روزانه در معابر و خیابان های شهرمان اتفاق های زیادی می افتد که برای خیلی از ما عادی شده است. نمونه آن خرابی ناگهانی خودرو در جاده است که اگر راننده خودرو از دانش و مهارت کافی در عیب یابی و تعمیر خودرو نداشته باشد، به ناچار باید مدت زمان زیادی را تا آمدن تکنسین ها و تعمیرکاران خودرو صرف کند که خود این مسئله برای دیگر راننده های عبوری دردسرساز است و می تواند به ایجاد گره ترافیکی و ترافیک منجر شود.

در این تصویر می بینید که مأمور اداره راهنمایی و رانندگی در حال کمک کردن به راننده تاکسی است که در راه مانده و نمی تواند خودرویش را روشن کند و به راهش ادامه دهد. مأمور وظیفه شناس و مردمدار هم که از قرار معلوم تجربه و مهارتی در این زمینه دارد خودش آستین بالا زده تا عیب خودرو را شناسایی و آن را بر طرف کند. رفتار خوب و شایسته این پلیس با راننده تاکسی به خوبی نشان می دهد و یادآوری می کند که پلیس هیچ گاه مقابل مردم و فقط برای اعمال قانون و جریمه نیست

این افراد که در بیشتر اوقات و حتی در تعطیلات نوروزی در خیابان ها و معابر حضور دارند، در این سال ها نشان داده اند که هر جا که لازم باشد و بتوانند دست گرفتاری را بگیرند، کوتاهی نمی کنند و البته این قبیل کارها را وظیفه خود می دانند.

به گفته مسئولان روابط عمومی پلیس راهور تهران بزرگ گرچه این تصویر و مامور راهنمایی و رانندگی مربوط به منطقه۱۹ است اما از این طور رویدادها و اتفاقات خوب و زیبا به تعداد بسیار در تهران می افتد اما همه این آدم های متعهد و مردمدار گمنام و ناشناخته باقی می مانند.

منبع: همشهری