رفع گره ترافیکی در نقطه حادثه خیز منطقه ۱۴

...
شهردار منطقه ۱۷ از پروژه باغ راه حضرت فاطمه س از تونل خط راه آهن تهران-تبریز نیز بازدید به عمل آورد.
خبرگزاری صداوسیما، شهردار منطقه ۱۴ درخصوص رفه گره ترافیکی گفت: به منظور تسهیل و روانسازی ترافیک و در راستای رفاه حال شهروندان، گره ترافیکی در این بخش از منطقه رفع می شود.

محمد امین سالاری پور با بیان اینکه با برنامه ریزی و همکاری با پلیس راهنمایی و رانندگی منطقه، نقاط حادثه خیز و گره های ترافیکی در سطح محدوده شرقی واقع در ناحیه ۶ شناسایی و به منظور تسهیل و تسریع توام با ایمنی در حرکت شهروندان و وسایل نقلیه؛ همچنین کاهش سرعت ترافیک عبوری، این طرح اجرا شده است، افزود: تقاطع بزرگراه هجرت و رحیمی معروف به میدان سوم خرداد از مسیر هایی است که چندسالی بویژه در ساعات ابتدایی و انتهایی روز شاهد معضلات ترافیکی بود.

شهردار منطقه ادامه داد: با تعامل صورت گرفته با فرماندهی ناجا باتوجه به استقرار پایگاه های نظامی در محدوده ساماندهی و رفع معارض این میدان به عنوان بزرگترین نقطه حادثه خیز ناحیه ۶ در منطقه که آمار تصادفات و گره ترافیکی نسبتا بالایی دارد، آغازشد.

وی در پایان با بیان اینکه عملیات اجرایی این اقدام ترافیکی تا آبان ماه پیش از پایان فصل پاییز اتمام می یابد، از اجرایی شدن این طرح در سایر نقاط پر خطر حادثه خیز شناسایی شده منطقه با هدف افزایش رفاه حال شهروندان، کاهش بارترافیکی و دسترسی آسانتر به مسیر های بزرگراهی خبر داد.

منبع: اخبار اجتماعی ‌صداسیما