کشف ۱۱ قبضه سلاح جنگی قاچاق در سردشت

...
فرمانده انتظامی شهرستان داورزن گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه اتوبوس در ۴۰ کیلومتری محور سبزوار به داورزن، ۱۹ نفر مجروح شدند.
خبرگزاری صدا و سیما، سردار یحیی حسین خانی گفت: در راستای طرح اطلاعاتی و عملیاتی مبنی بر اینکه قاچاقچیان سلاح و مهمات قصد دارند شماری سلاح و مهمات غیر مجاز را وارد خاک کشور نمایند، لذا مراتب در دستور کار مرزبانان معاونت اطلاعات قرار گرفت.

وی تصریح کرد: مرزبانان با انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی و با استفاده از تجهیزات الکترونیکی و ا پتیکی هوشمند و ریز پرنده ها به معبر پاسگاه مرزی گورشیر اعزام و پس از جست و جوی کامل محل موفق به کشف یک محموله حاوی ۱۱ قبضه سلاح جنگی کلت و به همراه ۱۱ تیغه خشاب شدند.

فرمانده مرزبانی استان آذربایجان غربی گفت: همچنین عوامل گشت برجک شهید پیرانه سردشت نیز حین گشت زنی در پارکینگ خودرو های سواری در بیرون گمرک به یک جعبه انگور به صورت بلا صاحب مشکوک شدند و پس از بررسی دقیق مقدار تقریبی یک کیلو مواد مخدر از نوع شیشه جاساز شده، کشف و ضبط گردید.

سردار حسین خانی گفت: مرزبانان مجاهد این استان به طور شبانه روزی و با تیزبینی و درایت، بر مرز های حوزه استحفاظی اشراف کامل داشته و با تمام توان مانع ورود سلاح و مهمات و تجهیزات و قاچاق انواع کالا و عبور و مرور غیرمجاز از مرز ها می شوند.

منبع: اخبار اجتماعی ‌صداسیما