عاملان درگیری و ایجاد ضرب و جرح شهروندان دستگیر شدند

...
خبرگزاری صدا وسیما ، سرهنگ حسینعلی ابن علی سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری در تشریح این خبر بیان داشت:به دنبال اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره نزاع و درگیری و ایجاد رعب و وحشت و عربده کشی در محله صالحین بلافاصله ماموران کلانتری ۱۳۱ شهرری جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور ماموران کلانتری ۱۳۱ در محل مشاهده شد که ۵ نفر با استفاده از سلاح سرد قمه-چاقو اقدام به درگیری و ضرب و جرح تعدادی از شهرودان نموده که موجب ایجاد تنش و برهم زدن آسایش اهالی آن منطقه شده اند.

سرهنگ ابن علی خاطرنشان کرد: با حضور به موقع و مقتدرانه پلیس هر ۵ متهم که قصد فرار را داشتند در یک تعقیب و گریز دستگیر و تعداد ۶ قبضه سلاح سرد قمه-چاقو از منازعان کشف شد، وی همچنین از معرفی افراد دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی لازم خبر داد.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری با اشاره به اینکه دستگیری این افراد رضایتمندی مردم را در پی داشت خاطرنشان کرد: پلیس با حضور ضربتی در صحنه و انجام پیگیری های لازم جهت دستگیری عاملان جرم و ناامنی، با جدیت با افرادی که بخواهند نظم و امنیت جامعه را خدشه دار کنند برخورد می کند.

منبع: اخبار اجتماعی ‌صداسیما