کشف بیش از ۴۰۰ بسته انواع داروی قاچاق

...
سرپرست فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۵ عامل اصلی درگیری و ایجاد ضرب و جرح تعدادی از شهروندان در محله صالحین ، خبر داد.
خبرگزاری صدا وسیما سرهنگ معظمی گودرزی گفت:در پی دریافت اخباری مبنی بر نگهداری و توزیع داروی های غیر مجاز و نایاب در پایانه جنوب رسیدگی به موضوع و دستگیری متهم یا متهمان را تیمی از ماموران کلانتری این محل بر عهده گرفتند و تحقیقات میدانی را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه ماموران در تحقیقات و پی جویی های انتظامی هویت و مخفیگاه متهم را شناسایی کردند عنوان کرد: با اخذ مجوز قضائی تیمی از ماموران به مخفیگاه متهم مراجعه و در یک عملیات منسجم و ضربتی متهم را در مخفیگاه دستگیر و در بررسی اولیه از آن محل ۴۰۰ بسته انواع مختلف دارو های خارجی و نایاب کشف کردند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: متهم ۳۴ ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود و توزیع داروی قاچاق در سطح شهر تهران معترف و کارشناسان ارزش دارو های کشف شده را ۱ میلیارد ریال اعلام کردند.

سرهنگ محمد معظمی گودرزی با اشاره به برخورد جدی و مقتدارنه پلیس با پدیده قاچاق خاطر نشان کرد: با تشکیل پرونده قضائی متهم در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

منبع: اخبار اجتماعی ‌صداسیما