مشکلات حریم دانشگاه تهران و جماران مردم را عاصی کرده است

...
جانشین رئیس پلیس راهور کشور: عدم توجه به جلو، سرعت و سبقت غیرمجاز و خستگی و خواب آلودگی عامل ۸۲ درصد تصادفات رانندگی است.
خبرگزاری صداوسیما، عضو شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور یکصد و چهل و دومین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به طرح دانشگاه تهران گفت: این طرح مردم را عاصی کرده است سال ۷۵ در زمان ریاست جمهوری وقت طرحی برای توسعه دانشگاه داده شد و در سال ۷۹ مصوب می شود.

وی گفت: سرانجام در سال ۱۴۰۰ نیز باز مصوبه طرح تفصیلی آن دریافت شد، این محله فریز شده است و اجازه ساخت و ساز داده نمی شود و در حالی که شرایط برای مردم درحال سخت شدن است، اما بازهم به سرانجام نمی رسد و ظاهرا قرار است مانند طرح کرمان ۵۰ سال باقی بماند و به سرانجام نرسد.

سروری گفت: طرح محله جماران نیز به همین شکل است و گویی مردم چمران برای مهمان نوازی از امام خمینی درحال تنبیه کردن هستیم من نمی دانم چرا به جماران ارتفاع داده شده است.

عضو شورای شهر تهران گفت: باید موضوع دانشگاه تهران سریعا حل شود.

در ادامه حبیب کاشانی عضو شورای شهر تهران گفت: املاک اطراف دانشگاه تهران علی رغم اینکه هیچ خدماتی دریافت نمی کنند، اما باید عوارض را به روز دریافت کنند و باید این مشکل هم حل شود.

در ادامه مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه مسئله دانشگاه تهران تقریبا حل شده است گفت: دانشگاه تهران دیگر نمی تواند خرید انجام دهد و باید طرح تفصیلی هرچه سریع تر به شورای شهر ارسال شود.

منبع: اخبار اجتماعی ‌صداسیما