توسعه همکاری های علمي وزارت دادگستری و جهاددانشگاهی

...

وزیر دادگستری در این دیدار ، جهاددانشگاهی را مجموعه ای انقلابی و موثر در تولید علم و پیشرفت کشور برشمرد و گفت: ظرفیت های بسیار مناسبی برای همکاری وزارت دادگستری و جهاد دانشگاهی به خصوص در حوزه مالکیت فکری و فعالیت های آموزشی و پژوهشی وجود دارد.

رحیمی با اشاره به حوزه وظایف و اختیارات وزارت دادگستری، ظرفیت های بالقوه موجود از جمله شورای سیاستگذاری مالکیت فکری، مرجع ملی کنوانسیون مبارزه با فساد و مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک را بسترهای مناسبی برای توسعه همکاری های دوجانبه به خصوص در حوزه آموزش و پژوهش بر شمرد.

مسلمی نائینی رئیس جهاددانشگاهی نیز در این دیدار  گفت: سابقه درخشان مجموعه جهاددانشگاهی در حوزه تولید علم، فناوری و فعالیت های علمی از ذخایر بسیار ارزشمند کشور به شمار می رود.

مسلمی نائینی، جهاددانشگاهی را ویترین فناوری و نوآوری کشور برشمرد و از آمادگی این مجموعه برای ارائه همه ظرفیت ها و استعداد خود در جهت تحقق اهداف دولت خبر داد.

در این نشست مقرر شد، تمهیدات لازم برای توسعه همکاری های دوجانبه به خصوص در حوزه مالکیت فکری، اجرای طرح های علمی وپژوهشی و همچنین برگزاری دوره های آموزشی مهیا شود.

منبع: اخبار اجتماعی ‌صداسیما