بازدید ­رئیس سازمان قضایی نیرو های مسلح از جزایر سه گانه ایرانی

...

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از میزان - رئیس سازمان قضایی نیرو های مسلح جمهوری اسلامی ایران به صورت سرزده از جزایر سه گانه ایرانی در خلیج فارس و منطقه نظامی نازعات بازدید کرد.

حجت السلام والمسلمین احمدرضا پورخاقان در بدو ورود به جزیره استراتژیک بوموسی مورد استقبال مردم و مسوولان «نظامی، اجرایی و قضایی» قرار گرفت.

وی در ادامه سفر با حضور در گلزار شهدای بوموسی با قرائت فاتحه و اهدای گل به مقام شامخ شهیدان والامقام انقلاب اسلامی ادای احترام کرد.

حجت الاسلام والمسلمین پورخاقان همچنین با تشکر و خداقوت به مدافعان حریم ایران اسلامی و مردم شریف و ولایت مدار ابوموسی به عنوان مرزبانان خلیج فارس در جنوبی ترین نقطه از کشور با اشاره به مالکیت ابدی جمهوری اسلامی ایران بر جزایر سه گانه «بوموسی، تنب بزرگ و تنب کوچک» اظهار کرد: این جزایر برای همیشه و تا ابد همچون نگینی بر تارک خیلج فارس و ایران اسلامی می درخشند.

وی با قدردانی و تشکر از مردم خوب و خونگرم این جزیره و تمامی عزیزانی که برای حفظ و حراست و آبادانی این جزایر با شرایط آب و هوای گرم و شرجی منطقه در حال جهاد و تلاش هستند، تصریح کرد: سخنان مضحک و خنده دار از سوی دشمنان ایران اسلامی که در خصوص مالکیت این جزایر شنیده می شود پوچ و بی اثر است و در صورت هر اقدام نابخردانه از سوی دشمن، دست ناپاک متجاوزان به خاک وطن را قطع خواهیم کرد.

رئیس سازمان قضایی نیرو های مسلح، افزود: با بررسی تاریخ از پیش از ورود اسلام، پس از آن و تا به امروز متوجه می شویم که این سرزمین کهن همیشه متعلق به ایران عزیز بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین پورخاقان با اشاره به خونگرمی و صلح دوستی مردم ایران، گفت: هر کشوری و حکومتی بیرون از این خاک بخواهد نگاهی مالکانه و چپ به خاک وطن ما بیاندازد، با پاسخ سخت و پشیمان کننده مواجه خواهد شد.

رئیس سازمان قضایی نیرو های مسلح، همچنین تأکید کرد: به یاوه گویان و یاوه سرایان اجازه نخواهیم داد تا به گزاف در مورد خاک ایران سخنی برزبان بیاورند.

منبع: اخبار اجتماعی ‌صداسیما