مسئولان تا پایان بحران در کنار مردم آستارا هستند

معاون امور عمرانی استاندار گیلان: ...
آستارا- معاون امور عمرانی استاندار گیلان گفت:مسئولان تا پایان بحران در کنار مردم آستارا هستند تا دغدغه ای نداشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود کاظمی عصر دوشنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان آستارا اظهار کرد: عصر دیروز نخستین نشست ستاد مدیریت بحران استان تشکیل شد و رصد شرایط شهرستان ها صورت گرفته و بر اساس آن تصمیم های موضوعی و موضعی برای نقاط مختلف اتخاذ شد.

معاون امور عمرانی استاندار گیلان با اشاره به وقوع سیل در غرب گیلان افزود: موضوع قابل توجه در این حادثه تدبیر دولت در تأمین مواد و تجهیزات مورد نیاز شهرها و روستاها است، چرا که اعتقاد داریم پیشگیری بهتر از درمان است و امروز باید به اندازه ای در خدمت شهروندان و روستاییان باشیم که دغدغه ای نداشته باشند.

وی ادامه داد: با ارتقای نرم افزارهای ارتباطی امروز نیاز مدیران به حضور در بسیاری نقاط را برطرف کرده و در این شرایط بحرانی تنها دلیل حضور مدیران استانی در آستارا این است که در کنار مردم باشند.

معاون امور عمرانی استاندار گیلان با تاکید بر عنوان مردمی بودن دولت سیزدهم گفت: در این راستا وظیفه داریم به دغدغه های مردمی گوش دهیم و برخلاف برخی مطالبی که در فضای مجازی عنوان می شود، اعضای شورای تأمین در ابتدای بروز بحران در صورت آماده باش حضور داشتند.

وی با قدردانی از تلاش نیروهای راهداری، هلال احمر، پلیس راه و سایر دستگاه ها اظهار کرد: هر نیازی که در شهرستان آستارا وجود داشته باشد، باید در قالب فهرستی مشخص ارائه شود تا نسبت به تأمین آن با استفاده از ظرفیت های استان اقدام صورت گیرد.

کاظمی تصریح کرد: هرگونه نیاز به آب آشامیدنی، غذای گرم، جیره های غذای خشک، پمپ های آب و تانکرهای آبرسان قابل تأمین است و مردم این شهرستان نباید به هیچ عنوان در این زمینه ها نگرانی و دغدغه ای داشته باشند.

وی با اشاره به تخریب پل ارتباطی سیبلی گفت: انتظار می رود نیروهای راهداری در سریع ترین زمان ممکن نسبت به احداث سازه موقت به منظور برقراری تردد در این مسیر که جزو راه های اصلی و در واقع جاده ترانزیتی به شمار می رود، اقدام لازم را انجام داده و در این زمینه آمادگی هرگونه همکاری و هماهنگی وجود دارد تا در اولین فرصت نسبت به اجرای پروژه ساخت پل جدید اقدام لازم صورت گیرد.

منبع: اخبار اجتماعی مهرنیوز