توسعه محیط زیست از مهاجرت خوزستانی‌ها جلوگیری می‌کند

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا: ...
اهواز- فرمانده قرارگاه منطقه ای کربلا گفت: با توسعه مؤلفه های محیط زیست می توانیم از مهاجرت مردم استان به سایر نقاط کشور جلوگیری کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار احمد خادم سیدالشهدا عصر امروز پنجشنبه در آئین کاشت نهال به یاد شهدای محیط زیست و مدافع حرم خوزستان در قرارگاه منطقه کربلا، تفکر بسیجی را تحول آفرین همه بخش های سازندگی کشور، الهام آفرین گروه های مقاومت و نجات بخش مظلومان جهان قلمداد کرد و و افزود: رزمندگان نیروی زمینی سپاه آماده کمک به بحران های حوزه محیط زیست استان خوزستان هستند.

وی با تبریک هفته بسیج گفت: تفکر بسیجی دیروز باعث شده که امروز در منطقه شاهد شکل گیری محور مقاومت اسلامی باشیم؛ بنابراین هر جا که اجازه ورود به مردم داده شده و تفکر سپاه و کار جهادی حاکم شد، تحول و سازندگی در آن بخش دیده شد و این از معجزات و برکات انقلاب اسلامی بود.

فرمانده قرارگاه منطقه ای کربلا افزود: این نگرش بسیجی بود که گروه های مردمی در عراق و سوریه را به پیروزی رساند و نوید بخش پیروزی حماس شد و امروز می بینیم قطار مقاومت به راه افتاده است.

سردار خادم سیدالشهدا ادامه داد: همان روحیه مقاومت و شهادت طلبی در جنگ علیه داعش امروز در حماس مشاهده می شود و همه دیدند چطور فقط یک گروه مقاومت توانست با یک طراحی پیچیده و منحصر به فرد تا عمق سرزمین های اشغالی به پیش رود، دشمن صهیونیستی را زمین گیر و با خفت تمام در خواب اسیر کند و در نهایت تلفات سنگین اطلاعاتی و تجهیزات نظامی و نیروی انسانی از دشمن بگیرد.

فرمانده قرارگاه کربلا نیروی زمینی سپاه در بخش دیگری از سخنانش با تمجید از اقدام رئیس سازمان حفاظت محیط زیست برای برگزاری یادواره شهدای محیط زیست در استان خوزستان گفت: ثمره خون شهدای دفاع مقدس و دفاع از حرم با پیروزی فلسطین بر رژیم کودک کش اسرائیل ختم خواهد بود.

وی افزود: توانستیم با تلاش صورت گرفته ضمن تعامل با سازمان حفاظت محیط زیست و سازمان منابع طبیعی استان اقداماتی برای توسعه محیط زیست انجام دهیم.

فرمانده قرارگاه کربلا نیروی زمینی سپاه اظهار کرد: با توسعه فضای سبز در خوزستان می توانیم به کاهش گرما و گرد خاک کمک کنیم و در راستای بهبود شرایط زیست و زندگی پاک و سالم تر و ایجاد روحیه شادابی مردم استان قدم برداریم؛ همچنین با توسعه مؤلفه های محیط زیست می توانیم از مهاجرت مردم استان به سایر نقاط کشور جلوگیری کنیم.

فرمانده قرارگاه منطقه ای کربلا با یادآوری امدادرسانی به مردم گرفتار در برف در نقاط مرتفع شمالی استان گفت: به مدیرکل محیط زیست استان اعلام کردم در صورت وقوع آتش سوزی در نقاط صعب العبور استان خوزستان آماده ایم تا رزمندگان را با بالگرد به آن نقاط اعزام کنیم.

منبع: اخبار اجتماعی مهرنیوز