توجه بیشتر به برنامه‌های جریان ساز در دولت سیزدهم

تاریخی مطرح کرد؛ ...
دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گفت: خوشبختانه در دولت سیزدهم توجه بیشتری به برنامه های جریان ساز داشته ایم.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین تاریخی در نشست صمیمی با دانش آموزان استان کرمان گفت: در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان، اعضای انجمن استان هایی همچون انجمن استان کرمان از متانت ویژه ای برخوردار اند. به لحاظ کمیت در شهرستان ها پراکندگی خوبی در این استان داریم و البته فعالیت ها در شهرستان ها به لحاظ کیفی هم بسیار مطلوب است.

وی با بیان اینکه اقدامات دانش آموزان عضو اتحادیه در شهرستان ها ستودنی و قابل تحسین است گفت: کاری را که در استان های دیگر کمتر شاهد آن هستیم در استان کرمان دیدیم. این دانش آموزان توانستند معنای زبدگی و نخبگی را به خوبی رقم بزنند.

تاریخی با اشاره به موفقیت های تحصیلی و علمی دانش آموزان عضو اتحادیه گفت: دانش آموزان عضو اتحادیه در استان کرمان در سال های متوالی توانستند رتبه های دو رقمی و سه رقمی زیادی را در کنکور کسب کنند. تراز علمی دانش آموزان عضو اتحادیه در استان کرمان قابل قبول است و انشاالله تداوم پیدا کند.

تاریخی با اشاره به مناسبت های مختلف اتحادیه گفت: دانش آموزان کرمانی در رویدادهایی همچون ۱۳ آبان و روز قدس پرچمدار بودند و برنامه های جریان ساز را طراحی و اجرا کردند. برنامه های ابتکاری مثل دختر ایران و سرودهایی که در استان کرمان داریم هم در تنوع و هم در کیفیت الگوی دیگر استان ها بوده است.

وی با اشاره به سیر تکامل موفقیت های اتحادیه در استان ها از جمله استان کرمان گفت: خوشبختانه در دولت سیزدهم توجه بیشتری به برنامه های جریان ساز داشته ایم.

منبع: اخبار اجتماعی مهرنیوز