عامل حمله و تخریب به سوپرمارکت دستگیر شد

معاون عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران بزرگ از دستگیری یکی از اراذل سطح یک که بعد از آزادی از زندان با وثیقه، دست از شرارت برنداشته و دو مرتبه مرتب اعمال مجرمانه شده است، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سعید راستی اظهار داشت: در پی آزادی با قرار وثیقه شرور سطح یک جنوب و حضور در محله فلاح بعد از آزادی با قرار وثیقه از زندان علی رغم چندین فقره دستگیری و زندان متنبه نشده و این بار به سراغ سوپر مارکت در محله فلاح می رود و ضمن تخریب کالاهای موجود اقدام به ضرب و شتم فروشنده می کند و از محل متواری می شود.

وی گفت: بررسی های سازمان اطلاعات پلیس تهران حاکی از آن است این شرور علاوه بر ارتکاب جرایم تخریب و ضرب و جرح به تهدید و توهین شرارت در محل شهره است و چندین بار دستگیر و به زندان انتقال شده است که در پی این شرارت علی رغم فرار از بیم دستگیری مجدد با اقدامات و تعقیب و گریز تیم های عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران زمین گیر و پس از بازداشت مجددا روانه زندان شد.

معاون عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران اعلام کرد: در پی تلاش پلیس برای تهیه مستندات شرارت وی در محل و بررسی دوربین های مدار بسته محله تصاویری از دنبال کردن شهروندان با قمه از وی کشف و به بازپرس پرونده تحویل شد.

منبع: اخبار اجتماعی مهرنیوز