پیام رییس قوه قضاییه در پی شهادت سردار سیدرضی موسوی

رییس قوه قضاییه طی پیامی شهادت «سردار سرتیپ پاسدار سید رضی موسوی» از مستشاران نظامی باسابقه سپاه در سوریه را تبریک و تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای طی پیامی شهادت «سردار سرتیپ پاسدار سید رضی موسوی» از مستشاران نظامی باسابقه سپاه در سوریه را تبریک و تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

و لا ت ح س ب ن ال ذ ین ق ت ل وا ف ی س ب یل الل ه أ م و ات ا ب ل أ ح ی اء ع ند ر ب ه م ی ر ز ق ون

خبر شهادت «سردار سرتیپ پاسدار سید رضی موسوی» از مستشاران نظامی باسابقه سپاه در سوریه به دست صهیونیست های غاصب و جنایتکار موجب تألم شد.

وی که از همرزمان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بود در جبهه نبرد با تکفیری های مورد حمایت آمریکا و اسرائیل، مجاهدت ها و رشادت ها کرد و در آخر پاداش این عمل صالح با رزق شهادت به او عطاء شد و این شهید والامقام به هم رزمان شهیدش پیوست و بدون تردید بهشت، روزی نیکوی الهی و ارزانی شده از جانب خدا به شهداست؛ خداوند مقام شهیدان ما بالاخص سردار سیدرضی را متعالی و آنها را با شهدای کربلا محشور گرداند.

اینجانب شهادت این سردار والامقام را به ولی امر مسلمین و فرماندهی معظم کل قوا و نهاد مقدس سپاه پاسداران و هم رزمان و خانواده معظم شهید تبریک و تسلیت گفته و برای آنان صبر جمیل و اجر جزیل از درگاه باریتعالی مسالت دارم.

غلامحسین محسنی اژه ای

منبع: اخبار اجتماعی مهرنیوز