احمدآقا توکلی، مجاهدی خستگی‌ناپذیر است

سالهاست آقای توکلی را می شناسم و رفت وآمد خانوادگی هم داریم. همسرشان بسیار ساده زیس ت هستند و دنبال این نبوده اند ک ه از موقعیت ه ا و مناصب آقای توکلی اس تفاده کنند تا وضعیت زندگیشان را به س مت رفاه بکشانند.

همشهری آنلاین- مرتضی نبوی / عضو تشخیص مصلحت نظام: ایشان بسیار فداکار هس تند و در هر جایی که ضرورت ایجاب می ک رده که آقای دکتر توکلی حضور داش ته باشند، ایشان هم برای اهداف انق لاب همراهی کرده اند. من برای داشتن دوس تان خوبی مثل دکتراحمد توکلی خدا را شاکرم. ایشان از نیروهای فعال در دوران قبل از انقلاب اسلامی بودند و بعد از انقلاب هم جزو انسان های خستگی ناپذیر هستند.

دغدغه اسلام و فقاهت را داشتند

از ویژگی های بسیار بارز آقای توکلی، تعلق خاطرشان به اسلام فقاهتی است. از همان اوایل انقلاب به وی ژه در دولت اول آقای موسوی، دغدغه اسلام و فقاهت را داشتند و با جامعه مدرس ین حوزه علمیه قم و عزیزانی مثل آق ای آذری قمی، آیت الله راستی و آقای خزعلی در ارتباط بودند. آقای توکلی در تاسیس روزنامه رسالت نقش داش تند و به اتفاق ۴تن از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و تعدادی از پیشکسوتان انقلاب مثل جناب مرحوم پرورش، مرحوم عس گراولادی و بعضی دیگر از دوستان که من هم در خدمتشان بودم، روزنامه رسالت تاسیس شد.

نقد مواضع اقتصادی دولت

این روزنامه بس یار فعال ب ود و مواضع اقتصادی دولت میر حس ین موسوی را نقد می کرد. در تمام این س ال ها سراسر زندگیش ان با کار و تلاش همراه بوده است. خیلی هم با صراحت لهجه مواضع و نظراتشان را بیان می کنند و از شجاعت خاص ی برخوردارند. نگ ران نقدهای منتقدین هم نیس تند. امی دوارم این کس التی که دارند را خدا عافیت دهد. با همین وضعیت هم ت لاش می کنند که مواضع خودشان را با هدف کشف و مبارزه با فساد و جلوگیری از فساد در کشور مطرح کنند. امیدوارم که خداوند اجر مجاهدین در راه خودش را به آقای توکلی عطا کند.

منبع: همشهری