توزیع ۳هزار بسته معیشتی با ارزش ۶۰۰ هزار تومان بین نیازمندان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان تهران مطرح کرد؛ ...
سید حسن میرکریمی با بیان اینکه توزیع کمک های معبشتی حفظ حرمت نیازمندان انجام می شود گفت: در تهران ۳ هزار بسته معیشتی به ارزش ۶۰۰ هزار تومان بین نیازمندان توزیع می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید حسن میرکریمی امروز در مراسم طرح قرار دوازدهم که همراه با توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان در امامزاده عبدالله شهر ری برگزار شد. گفت: عملیاتی کردن منویات رهبر معظم انقلاب در حوزه مواسات و همدلی در دستور کار اوقاف استان تهران قرار گرفته است.

میرکریمی با بیان اینکه فعال کردن جنبه مردمی موقوفات کمک معیشتی نیز در قالب طرح عملیاتی بقاع و آستان مختلف سراسر کشور نیز در دستور کار قرار گرفت. عنوان کرد: در تهران ۳ هزار بسته معیشتی به ارزش ۶۰۰ هزار تومان بین نیازمندان توزیع می شود. طی سال گذشته این کمک ها به صورت مستمر و طی چندین مرحله برای نیازمندان جمع آوری و تقدیم آنها شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان تهران با بیان اینکه کمک ها با حفظ حرمت نیازمندان و توجه به نیازهای ضروری آنها انجام شد، اظهار کرد: سال گذشته در حوزه استان تهران بیش از ۱۷۷ هزار بسته تهیه و بین نیازمندان توزیع شد که این صرفا آمار رسمی بوده و آمار غیر رسمی بیش از این است.

منبع: اخبار مذهبی مهرنیوز