ثمره خون شهدای مقاومت چیزی جز نابودی رژیم غاصب صهیونیستی نیست

دبیرکل مجمع تقریب مذاهب: ...
حجت الاسلام حمید شهریاری دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و مجاهد خستگی ناپذیر جبهه ی مقاومت اسلامی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حمید شهریاری دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و مجاهد خستگی ناپذیر جبهه ی مقاومت اسلامی را تسلیت گفت. متن پیام به شرح زیر است.

ب سم ر ب الش ه داء و الص دیقین
و ل ا ت ح س ب ن ال ذ ین ق ت ل وا ف ی س ب یل الل ه أ م و ات ا ب ل أ ح ی اء ع ن د ر ب ه م ی ر ز ق ون

شهادت رئیس دفتر سیاسی حماس؛ شهید اسماعیل هنیه رضوان الله علیه ، مجاهد خستگی ناپذیر جبهه مقاومت اسلامی را به امت اسلام و مردم مجاهد و مظلوم فلسطین، مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای مدظله العالی و همه آزادی خواهان و حق طلبان دنیا به ویژه خانواده مقاوم و فداکار این شهید والامقام تسلیت عرض می نمائیم.


آن شهید مجاهد و پرچمدار آزادی قدس شریف، همواره در راه آزادی و عدالت، در برابر پروژه سلطه گری آمریکا و اشغالگری رژیم سفاک صهیونیستی ایستاد و در طول این سال ها با انتظار شهادت زندگی کرد.


این عملیات تروریستی و بزدلانه رژیم صهیونیستی بیش از پیش چهره خبیث این رژیم فاسد را در زیر پا گذاشتن تمام قوانین بین المللی و انسانی برای رسیدن به اهداف نامشروع خود بر همگان ثابت کرد.


صهیونیسم جنایتکار بداند که خون مطهر شهید هنیه رضوان الله علیه ، عزم و اراده ملت های آزاده و پایداری مجاهدان مقاومت را برای مقابله با استکبار جهانی و رژیم آپارتاید و غاصب سرزمین فلسطین بیش از پیش تقویت خواهد کرد و ثمره خون شهدای مقاومت چیزی جز نابودی رژیم غاصب صهیونیستی نیست.


مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی ضمن محکومیت ترور شهید اسماعیل هنیه، بر تداوم حمایت از جبهه مقاومت اسلامی و اقدام قاطع کشورهای مسلمان در مجامع و محاکم بین المللی برای برخورد با رژیم صهیونیستی تأکید دارد و ان شالله به زودی انتقام خون این شهید بزرگوار از سران صهیونیستی گرفته خواهد شد.
با تقدیم تسلیت عمیق خود و آرزوی سلامتی و توفیق خدمت در راه اسلام برای خانواده معزز هنیه، از خداوند متعال برای این فرمانده شهید، علو درجات و رحمت و رضوان واسعه الهی را مسئلت داریم.
حمید شهریاری
دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی

منبع: اخبار مذهبی مهرنیوز