۱۵۰۰ مسجد و حسینه در چهارمحال و بختیاری غبارروبی می شود

رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد چهارمحال و بختیاری: ...
شهرکرد- رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد چهارمحال و بختیاری از غبارروبی هزار و ۵۰۰ مسجد و حسینه در استان خبر داد و گفت: این مهم در راستای استقبال از ماه مبارک رمضان برگزار می شود.

حجت الاسلام علی رضا ملک محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه بیش از هزار و ۱۰۰ مسجد و ۴۰۰ حسینیه در چهارمحال و بختیاری وجود دارد، اظهار کرد: غبارروبی مساجد و حسینه های استان در راستای استقبال از ماه مبارک رمضان در سراسر استان انجام می شود.

وی با اشاره به دهه تکریم، عطر افشانی و غبارروبی مساجد، تصریح کرد: در این دهه مردم ولایتمدار و مبلغان استان مساجد و حسینه ها را به منظور برگزاری مراسم های ماه مبارک رمضان و شب های قدر غبارروبی و عطر افشانی می کنند.

رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: در شهرستان های ۱۰ گانه استان یک مسجد به صورت نمادین غبارروبی و عطر افشانی می شود.

حجت الاسلام ملک محمدی با بیان اینکه در این ماه مبلغان در مساجد و حسینه هایی که زمینه برگزاری برنامه در این ماه را دارد مستقر خواهند شد، عنوان کرد: تنها ۲۱۷ مسجد در چهارمحال و بختیاری امام جماعت دارد فلذا کمبود امام جماعت در مساجد استان به زیاد است.

منبع: اخبار مذهبی مهرنیوز