فراخوان شرکت در رویداد سرمایه گذاری دیجیتال سریلانکا ۲۰۲۳

...
دانشمندان رژیم غذایی نا مناسب را عامل بیماری های مزمنی از جمله کبد چرب می دانند.
خبرگزاری صدا و سیما به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، این رویداد حوزه های فینت ک فناوری مالی ، ادتک خدمات مالی ، فناوری آموزشی، امنیت سایبری رایافرمانی ، کشاورزی و سلامت الکترونیک را دربرمی گیرد.
در دنیای امروز، رویداد های ارز دیجیتال و سرمایه گذاری دیجیتال، راهی برای گسترش شبکه شخصی متخصصان و علاقه مندان و ایجاد مشارکت با سایر افراد است. شرکت در رویداد هایی از این دست، متخصصصان و علاقه مندان را به یک مکان حرفه ای هدایت می کند که در آنجا فرصت ملاقات، یادگیری و حتی همکاری با بازیگران اصلی صنعت، فناوران، توسعه دهندگان، طراحان، سرمایه گذاران و پیشگامان ارز های دیجیتال را خواهند داشت.
همچنین به غیر از به دست آوردن بینش بهتر، شرکت کنندگان در رویداد های این چنینی می توانند دیدگاه گسترده تری در مورد این فناوری های نوظهور به دست آورند. همچنین می توانند در مناظره ها و بحث های زنده شرکت و از این فرصت برای رشد بیشتر استفاده کنند. شرکت کنندگان ممکن است در یکی از این رویداد ها راه حلی را بیابید که به پیشرفت کسب و کار آن ها کمک کند.
علاقه مندان برای حضور در این رویداد سرمایه گذاری دیجیتال سریلانکا ۲۰۲۳ و کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن ۸۳۵۳۱۰۱۴ تماس بگیرند.

منبع: اخبار فرهنگی ‌صداسیما