همراهی مخاطبان جشنواره صد با پویش قرائت سوره مبارکه نساء

به همت رادیو قرآن صورت می‌گیرد؛ ...
جشنواره قرآنی صد رادیو قرآن که در فصل جدید با محوریت ساده خوانی قرآن روی آنتن رادیو قرآن می رود، همزمان با آغاز فصل پاییز با محوریت ساده خوانی جز ششم قرآن کریم تقدیم مخاطبان رادیو می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، جشنواره قرآنی صد رادیو قرآن که در فصل جدید نیز با محوریت ساده و آسان خوانی قرآن کریم روی آنتن رادیو قرآن می رود، همزمان با آغاز فصل پاییز نیز با محوریت ساده خوانی جز ششم قرآن کریم تقدیم مخاطبان رادیو قرآن می شود.

این برنامه ضمن تبریک مجدد میلاد رسول گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی ص ، امام جعفر صادق ع و آغاز هفته وحدت با سر درس تلاوت سور و آیات مبارکه جز ششم از آیه ۱۶۳ تا ۱۷۰ سوره مبارکه نساء و با اقبال مخاطبان این برنامه رادیویی روی آنتن رفت که با اجرای مهدی صفری همراه بود. حضور مخاطبانی از گروه های مختلف سنی برای شرکت در این پویش سراسری تلاوت قرآن کریم نقطه عطف این برنامه بود. همچنین در این برنامه هفته دفاع مقدس نیز گرامی داشته شد.

لازم به ذکر است؛ جشنواره قرآنی صد با بخش های مختلف ارزیابی آثار ارسالی، بخش میکروفون صد و گزارش میدانی به همت گزارشگران افتخاری و گفت و گو با مخاطبان و دریافت نظرات ایشان، بخش روایت صد بر پایه بیان خاطرات قرآنی، بخش صد ثانیه با مدیران، خبر صد، گفت و گو با اساتید و قاریان قرآن، گفت و گو با شخصیت های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی و همچنین حضور چهره های شناخته شده هنری، فرهنگی و ورزشی در برنامه ها، آیتم صد در مدارس و صد در مساجد در خدمت مخاطبان رادیو قرآن می باشد.

منبع: اخبار مذهبی مهرنیوز