فراخوان مسابقه طراحی پوستر IFPEX3 منتشر شد

توسط شرکت سایان ایمان؛ ...
فراخوان مسابقه طراحی پوستر IFPEX3 توسط شرکت سایان ایمان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، فراخوان مسابقه طراحی پوستر IFPEX۳ توسط شرکت سایان ایمان به عنوان مجری نمایشگاه آینده چاپ ایران منتشر شد که به موجب آن طراحان، هنرمندان و طراحان گرافیک برای طراحی پوستر سومین دوره از این رویداد تا ۳۰ آذر فرصت دارند، آثار خود را ارسال کنند.

پوستر و نماد طراحی شده توسط علاقه مندان باید بیانگر ماهیت صنعت چاپ و بسته بندی، ظرفیت ها مزیت ها ، سیاست ها و اهداف نمایشگاه آینده چاپ ایران که پیش تر از طریق برگزارکنندگان، سایت www.ifpex.ir ، کانال های خبری این رویداد و رسانه های مختلف مطرح شده باشد.

شرکت کنندگان در انتخاب تکنیک و روش طراحی، آزادند و می توانند از گرافیک و نقاشی های کامپیوتری نیز در طراحی پوستر و نماد، استفاده کنند.

آثار ارسالی باید با فرمت JPEG به همراه اطلاعات کامل طراح طراحان گروه یا شرکت طراحی و اطلاعات تماس در زمان فراخوان با قید عنوان شرکت در فراخوان طراحی پوستر به آدرس ifpexcontest@cyaniman.com ایمیل شود.

برگزیدگان مرحله مقدماتی موظف اند برای انجام داوری های نهایی، اثر خود را در فرمت VECTORو با کیفیت بالا ارسال کنند.

جوایز این دوره از مسابقه معرفی و انتشار آثار برنده و نام خالق آن در کلیه بروشورهای چاپی، وب سایت و تمامی رسانه های دیداری ایفپکس، اعطای جایزه نقدی و تندیس ایفپکس در مراسم اختتامیه نمایشگاه است.

علاقمندان برای دریافت اطلاعات و نحوه شرکت در مسابقه می توانند به نشانی https://www.ifpex.ir/news341 مراجعه کنند.

سومین نمایشگاه آینده چاپ ایران در مرداد ماه ۱۴۰۳ در مرکز نمایشگاهی ایران مال برگزار می شود.

منبع: اخبار فرهنگی مهرنیوز